Currently Browsing: hollywood

Bukan Biasa-Biasa, Parasite Menang Anugerah Oscar-92!

Filem-filem yang dinobatkan sebagai juara mempunyai nilai perfileman yang tinggi dan selalunya ia akan diungguli oleh filem-filem daripada barat sendiri sejajar dengan kualiti yang dipersembahkan. Dan kali ini, sekali lagi Oscar ke-92 mengumpulkan barisan filem terbaik bagi mengiktiraf pencapaian agung karyawan filem sepanjang tahun 2019.

CONTINUE READING

“Selfie Terbaik Sepanjang 2019..” – Orang Ramai Teruja Bila 3 Pelakon Lejen Ini Ditemukan

Rentetan itu, posting tersebut mendapat lebih 24 juta komen dari pengikut Shah Rukh Khan. Rata-rata mereka terkejut dan teruja 3 hero lejen dalam satu gambar dan ada juga mengatakan gambar swafoto ini paling terbaik sepanjang 2019! Betullah tu kata netizen.

CONTINUE READING

Kalau Nak Tengok Kembar Will Smith Wajib Tengok Filem Gemini Man!

Siapa tak kenal pelakon hebat luar negara yang sangat versatile dan sentiasa berjaya menguasai watak dengan baik iaitu Will Smith. Haa setiap filem yang dilakonkan memang tak pernah menghampakan penonton. Eh dengar cerita filem Gemini Man dah ditayangkan, masih ada lagi ke yang ragu-ragu sama ada nak menonton atau tidak? 

CONTINUE READING

3 Filem Tempatan Yang Buat Anda Bangga Dengan Malaysia

Jangan terlalu memandang rendah dengan kualiti filem dari pengarah tempatan kita sebab ada sesetengah cerita mampu meninggalkan kesan yang mendalam dan boleh diterima sehingga ke generasi kini. Antaranya…

CONTINUE READING

Maya Karin Lebarkan Bakat Lakonannya Hingga Ke Hollywood!

Apa yang lebih membanggakan lagi, Maya tidak perlu menjalani apa-apa uji bakat untuk membintangi watak dalam filem tersebut. Wah! Hebatnya Duyung Malaysia kita ni. Semoga lepas ni terus berjaya seperti rakan artis yang lain. We are proud of you Maya!

CONTINUE READING

Netizen Marah Betul Bila Kendall Jenner Buat #bottlecapchallenge, Apa Jadi Ni?

Kini, lain pula terjadi pada model terkenal Hollywood iaitu Kendall Jenner apabila netizen mengecam aksinya ketika membuat #bottlecapchallenge menggunakan jet ski di sebuah pulau. Lah! Hebat apa! Lain dari yang lain. Apalah yang tak kena kat mata netizen ni. Jom tengok video tu.

CONTINUE READING
Donna