Currently Browsing: hati

Setiap Wanita Perlu Tahu 10 Fakta Ini

Tidak hairanlah jika kita lihat sekarang ni, wanita mampu membuat kerja-kerja lelaki. Jadi sekarang ini kami ingin kongsikan fakta tentang wanita. Tujuan artikel ini ditulis adalah untuk menyedarkan wanita yang kurang keyakinan di luar sana untuk sedar bahawa setiap individu ada keunikan dan kelebihan tersendiri.

CONTINUE READING

“Kamu Tidur Nyenyak Banget Sih!” – Kata Terakhir BCL Buat Ashraf Sinclair

Ibarat bunga ditaman, kita akan ambil bunga yang cantik dan paling kita suka tak kiralah bunga tersebut sudah lama mekar atau tidak. Begitulah lumrah kehidupan, Maha Pencipta akan mengambil hamba yang paling Dia sayang tak kira usia tua atau muda.

CONTINUE READING

Perkongsian Neelofa Bila Pasangan Tinggalkan Dirinya

Siapa je tak rasa sakit bila ditinggalkan betul tak? Sampai ada yang tak keluar bilik seminggu, tak makan, tak mandi dan tak bergaul dengan siapa pun. Hanya ditemani dengan air mata dan hati yang lara. Tak salah nak merasa sedih sebab Maha Pencipta dah titipkan perasaan sedih pada setiap hati manusia cuma jangan berlebihan. Bila sekali berada di bawah, cuba bangun 10 langkah untuk ke hadapan.

CONTINUE READING

Betul Ke Aura Ibu Tunggal Mampu Pikat Lelaki Bujang?

Cuba anda tanya mana-mana lelaki, antara janda atau anak dara yang mana satu pilihan idaman hati? Mungkin soalan tersebut mudah untuk dijawab dan berkemungkinan ramai yang lebih cenderung untuk memilih anak dara sebagai pasangan hidup. Mesti lah nak yang 'fresh' katanya! 

CONTINUE READING

Lelaki Kena Tahu 3 Pantang Larang Bila Bercakap Dengan Wanita

Sebenarnya bukan dekat perempuan yang belum dikahwini je kena praktikkan perkara di atas tapi isteri kita juga. Ingat ye wahai para suami, rezeki keluarga terletak pada kebahagiaan seorang isteri. Bahagiakan isteri, rezeki mesti masuk seperti air. Tak nak ke?

CONTINUE READING

Hubungan Makin Hambar, Tawan Semula Hati Pasangan Anda Dengan Cara Ini

Dulu bercinta kemain, hari-hari terasa nak jumpa pasangan, nak makan sama tapi sekarang ni masing-masing buat hal sendiri. Tak kira lah pasangan pengantin baru ke lama, Donna yakin pasti ada hari-hari yang agak ‘kelam’, kalau selalu bahagia pun mesti macam ada je perkara yang tak kena atau disorokkkan betul tak? 

CONTINUE READING
Donna