Currently Browsing: hanis zalikha

Nak Beli Tapi Takut Rugi, Macam Mana Nak Pilih Avokado Dengan Betul?

Menurutnya, untuk mengenalpasti sama ada buah avokado sudah ranum atau tidak, lihat pada warna kulit luar. Jika coklat, maknanya isi dalam lembut. Manakala jika avokado berkulit hijau maknanya buah tersebut belum ranum.

CONTINUE READING

“Kalau Dah Minat, Cepat Je Belajar…” – Netizen Puji Kecerdikan Yusuf Iskandar

Selalunya kanak-kanak yang berusia 3 tahun, mereka tidak suka dengan permainan yang memerlukan kecergasan minda. Kalau main pun, mesti takkan siap. Entah-entah kita pula yang menyelesaikannya. Dari sini kita boleh nampak Hanis Zalikha seorang ibu yang sangat pandai mendidik anaknya untuk berfikir setahun kedepan dari usia sebenar.

CONTINUE READING

Pipi Anak Ruam? Hanis Zalikha Kongsi Cara Atasi Masalah Ini

Kesian si kecil, apa yang dia tahu hanyalah menangis dan menangis bila terasa sakit. Kita sebagai ibu, bila dengar tangisan anak pun dah rasa susah hati. Ikutkan segala ubat dah letak dekat kawasan ruam tu tapi tak juga berkesan. Hm, apa nak buat ni?

CONTINUE READING

“Cepatnya Buncit Hilang!” Badan Hanis Zalikha Lepas Pantang Jadi Tumpuan Netizen

Perut buncit lepas bersalin, itu normal! Yang tak normalnya, perut langsing persis anak dara tak sampai sebulan pun lepas bersalin. Hiks, nampak tak betapa jealous nya wanita-wanita ini.. Siapalah yang tak mahu perut kembali ramping selepas bersalin uols! Tapi ia bukan sesuatu yang mudah.

CONTINUE READING

Hanis Zalikha Kongsi Barang Yang Perlu Dibawa Sebelum Bersalin Di Hospital

Bagi memudahkan para wanita yang baru saja pertama kali atau yang sudah lupa barang keperluan yang perlu waktu di hospital, jom semak barang apa yang pelakon Hanis Zalikha yang  bawa sebelum bersalin di hospital.

CONTINUE READING

Mandi Air Sejuk Hanis Zalikha Kekal Cantik Ketika Hamil

Siapa yang tak kenal pelakon yang pernah memegang watak ‘tomboy’ dalam drama bersiri ‘Suamiku Encik Sotong’ iaitu Hanis Zalikha yang sentiasa kelihatan cantik dan berseri. Bagi yang mengikutinya di instagram pasti Hanis sering berkongsi aktiviti bersama Yusuf dan supplement yang perlu diambil semasa mengandung. 

CONTINUE READING
Donna