Currently Browsing: hadiah

Kreatif Dan Unik! Mesti Suami Takkan Lupa Kalau Bagi ‘Suprise’ Dengan Cara Ni

Mesti tak terlintas di fikiran anda untuk balut diri sendiri dan dijadikan sebagai hadiah, haa macam mana tu? Ikat reben pada badan dan baring di atas idea ni agak nakal sikit ye! Kemudian minta si suami untuk buka ikatan tersebut dan nyatakan yang anda adalah hadiah paling besar buat mereka. Alahai memang romantik habis! 

CONTINUE READING

Idea Hadiah Yang Menarik & Bermakna Sempena ‘Father’s Day’

Mungkin ada di antara pembaca kami mengatakan ayah mereka tidak layak untuk dihargai tapi kami ingin menegaskan, sejahat mana pun ayah anda, merekalah pintu syurga anda. Percayalah, selain dari ibu, insan kedua yang paling bahagia saat kita selamat dilahirkan dari rahim ibu adalah ayah.

CONTINUE READING

Senarai Hadiah Untuk Ratu Hati Di Hari Ibu

12 Mei pun bakal tiba beberapa hari saja lagi, pasti ada segelintir daripada pembaca Donna masih tergaru-garu kepala lagi nak bagi apa pada si ratu hati kan? Nah! Jangan risau kerana kami ada beberapa senarai idea hadiah yang menarik untuk ibu anda. Antaranya…

CONTINUE READING

‘Barang’ Ni Sangat Mujarab Bila Nak Pujuk Orang Yang Merajuk

Biasalah kadang kita ni tak sengaja terlukakan hati orang sekeliling, manusia tidak sempurna. Untuk sembuhkan semula hati orang yang terluka, Donna ada tip! tapi tip Donna bukan  bagi bunga atau bagi coklat. Ini tip lain dari yang lain!

CONTINUE READING

Nak Gembirakan Keluarga? Hadiahkan Mereka Sesuatu Yang ‘Simple’ & Berharga

Kalau nak belikan baju, mesti ibu anda dah jemu dengan pemberian ini. Iyalah, setiap bulan anda bawak ibu anda membeli-belah baju.

CONTINUE READING

35 Idea Pokok Krismas Kreatif. Ho..Ho..Ho..Selamat Hari Natal!

Sambutan Hari Natal selalunya dimeriahkan dengan hiasan pohon krismas yang dipasang dengan lampu berwarna-warni. Bungkusan hadiah-hadiah akan diletakkan di bawah pokok krismas dan akan dibuka pada hari tersebut.

CONTINUE READING
Donna