Currently Browsing: gosip

Mira Filzah Kongsi Tips Elak Wajah Breakout

Tak keluar rumah waktu Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) ni pun kulit muka boleh breakout ke?
Ya, tambah pula jika seharian kita dengan penyaman udara, ia boleh menarik kelembapan kulit dan menyebabkan dehidrasi.

CONTINUE READING

Sisi Selebriti: Ali Masdo

Ritma lagu yang dibawakan oleh mereka juga agak catchy, “dinda jangan marah-marah. Nanti lekas tua…” wahhh romantis! Tapi bukan dah kahwin ke vokalis Masdo ni? Siapa pula dinda yang dimaksudkan dalam lirik lagu ni? Jom lihat video berikut.

CONTINUE READING

#theBawang : Dah Hutang Tu Bayar Lah

The Bawang musim kedua kali ini menampilkan wajah baru dan topik-topik yang lebih menarik untuk dibincangkan. Bukan saja isu rumahtangga tapi kehidupan realiti yang perlu para wanita hadapi tidak kira yang bekerjaya, suri rumah, solo mahupun yang sudah berumahtangga.

CONTINUE READING

Suka Membawang Tapi Tak Nampak Salah Sendiri?

Bulan puasa ni, banyakkan amal jariah dan ambil kesempatan untuk mengeratkan lagi hubungan sesama sendiri. Nak tahu macam mana nak lari dari gosip?

CONTINUE READING

Rumah Tangga Che Ta & Zain Bergolak?

Pelakon Rozita Che Wan menafikan dakwaan rumah tangga dengan Zain Saidin sedang bergolak.” Rozita, 45, atau mesra disapa Che Ta turut menepis khabar angin dia sudah memfailkan perceraian di mahkamah syariah, baru-baru ini, namun ditarik semula. “Saya dengan Zain okey. Tidaklah bahagia 100 peratus. Biasalah dalam perkahwinan ada pasang surut. Sedangkan lidah lagi tergigit, inikan […]

CONTINUE READING

#THEBAWANG : Wajar Ke Sekat Akaun Bank Bekas Suami Yang Culas Beri Nafkah?

Isu tunggakan nafkah kepada bekas isteri sememangnya menjadi masalah majoriti wanita yang bercerai kerana ramai bekas suami cuba lari dari tanggungjawab memberi nafkah. Wajarkah cadangan kerajaan untuk menguatkuasakan tindakan sekatan bank ke atas bekas suami jika didapati mengabaikan perintah bayaran nafkah kepada bekas isteri yang diceraikan dilakukan? Saksikan #Thebawang episod terbaru minggu ini. Konsep #thebawang […]

CONTINUE READING
Donna