Currently Browsing: gambar

Hanya Menggunakan Gambar Di Telefon Pintar, Anda Boleh Deko Dinding Rumah

Menurut pakar jurugambar Los Angeles yang bekerja dengan syarikat Nike, Max Wanger, jika anda mempercayai pandangan mata anda, gambar yang diambil pasti akan kelihatan cantik dan menarik.

CONTINUE READING

Permaisuri Bagi Ayat ‘Padu’ Buat Si Pelaku

Kalau tak dapat memberi manfaat pada orang lain atau menyumbang apa-apa, janganlah merosakkan hasil seni orang lain, okay? Jadilah rakyat Malaysia yang optimis.

CONTINUE READING

Nak Cipta Gambar Paling Epik Di Instagram? Jom Menikmati Panorama Alam Hutan Pinus Indonesia

Siapa cakap bercuti ketika musim hujan tak best? Memang benar ia agak berbahaya dan harus lebih berhati-hati tetapi ada banyak lokasi menarik yang anda harus lihat dan teroka bersama rakan-rakan. Antaranya adalah Hutan Pinus di Indonesia yang wajib anda lawati! 

CONTINUE READING

Penting Tau! Rekod Momen Dan Gambar Bersama Pasangan Sebagai Kenangan

Alahai siapa yang pernah kena macam ni, biasalah kalau tengah dating dengan pasangan atau bersama dengan hubby sendiri setiap momen indah tu mesti anda akan ingin rekod dan mengambil gambar agar boleh dilihat semula. Tapi Donna faham tak semua pasangan yang sukakannya, jadi bertabah la ye! 

CONTINUE READING

“Sweetnya” – Gambar Syamsul Yusof & Puteri Sarah Tarik Perhatian Netizen

Kalau nak ikutkan, jaranglah mereka berdua ni ada gosip hangat tapi baru-baru ni Puteri Sarah kerap memuat naik gambar mereka berdua di media sosial sehingga berjaya menarik perhatian netizen. Gambar macam mana lah tu ye? Bukan apa, susah nak tengok kehidupan Syamsul dan Puteri. Bila kerap Puteri Sarah itu yang menjadi perbualan ramai.

CONTINUE READING

Ini Tip Mudah Untuk Ambil Gambar ‘Selfie’ Yang Menarik Untuk Pengembara

Kalau pergi bercuti di tempat yang menarik tak sah kalau tak ambik gambar sebagai kenangan, rasa tak lengkap dibuatnya! Tipu lah kalau anda tak pernah ‘berselfie’ ia kan sudah menjadi rutin wajib kalau pergi kemana-mana. Haa tapi perasan tak setiap kali ambil gambar sendiri, ada yang mata terpejam lepastu tudung tak betul pula. 

CONTINUE READING
Donna