Currently Browsing: fazura

“Kandungan Kini Dalam Bulan Keempat,”- Bakal Jadi Ibu, Fazura Dihujani Ucapan Tahniah

Setelah dua tahun melayari bahtera rumah tangga, Fazura kini berkongsi keterujaannya di laman Instagram mengumumkan dia kini sudah mengandung empat bulan. Penyanyi lagu Can’t Forget Me itu percaya ini adalah waktu terbaik dan sesuai dengan peraturan Allah.

CONTINUE READING

Jadi Pengantin Baru Memang Bahagia, Tapi Sebelum Kahwin Wajib ‘Ready’ 4 Perkara Ni

Kalau dahulu tidur berseorangan, sekarang sudah mempunyai teman. Bila masuk sahaja ke bab perkahwinan ia bagaikan memberi kehidupan yang baru dalam diri anda dan merupakan satu perubahan yang besar yang berlaku pada anda. Sebuah perkahwinan bukan lah seperti yang sering dibayangkan seperti duduk atas mahligai indah sambil tersenyum akan tetapi bila melangkah sahaja ke alam rumahtangga ia akan mengubah segalanya. 

CONTINUE READING

Penting Sangat Ke Perbezaan Umur Dalam Perkahwinan?

Zaman sekarang ni kawin dengan lelaki muda salah tapi bila pilih lelaki tua cakap cinta hanya kerana harta pula. Haa dah tak pasal-pasal kena tuduh macam tu je. Donna faham, konsep untuk mengahwini seseorang yang lebih tua atau muda selalu menjadi isu sensitif untuk dibincangkan dalam kalangan kita.

CONTINUE READING

Kena Minum Jus Tomato Dua Kali Sehari Mana Tahu Boleh Cantik Macam Fazura

Dengar cerita Fazura mengamalkan minuman jus daripada buah sebenar untuk memastikan kulitnya kekal sihat dan berseri. Wah patutlah tak makeup pun, masih nampak cantik dalam media sosial rupanya itu  rahsia sebenar Fazura. Untuk pengetahuan anda, buah tomato ni bukan sahaja digunakan dalam masakan, tetapi ianya boleh dijadikan sebagai minuman jus buah yang semula jadi. 

CONTINUE READING

Fazura Mahu Jadi Pelakon Versatil

Pelakon, Nur Fazura Sharifuddin yang kini jarang kelihatan di televisyen mengakui agak memilih apabila membabitkan soal kerja, kerana mahu peminat sedar akan jalan cerita yang dipilihnya adalah menarik dan berbeza. “Sekarang ini, kalau kita lihat jalan cerita yang ditampilkan dalam drama sama saja. Pada saya selagi begitulah jalan cerita yang ditawarkan, selagi itulah tidak akan berlakon drama,”

CONTINUE READING

Sekitar Ulang Tahun Kelahiran Fazura, Bertemakan Ala-Ala James Bond

Siapa tak kenal dengan pasangan selebriti Fattah Amin dan Fazura ni kan? Mereka ni sememangnya sepasang suami isteri yang selalu berjaya menarik perhatian pengikut hanya kerana keserasian antara mereka berdua.

CONTINUE READING
Donna