Currently Browsing: efektif

Jagalah Sikit Hati Pasangan, Nak Tegur Pun Ada Caranya…

Masing-masing ada perangai yang tersendiri dan anda akan cuba menegur pasangan dengan niat untuk mereka menjadi lebih baik dan seperti apa yang anda mahukan. Eh tapi kalau nak tegur tu jangan kasar-kasar, cuba jaga hati pasangan baru lah mereka tak kecil hati. Bukan ke lebih indah jika anda menegur pasangan dengan lembut dan secara tidak langsung mereka akan lebih cepat berubah dengan baik. Lagi satu anda perlu ingat bahawa, setiap apa yang keluar dari mulut anda ia adalah satu doa jadi tidak salaha jika anda menegur secara lembut bahkan ia akan membuatkan anda menjadi orang yang paling si dia sayang. 

CONTINUE READING

Meja Kerja Serabut? Pastikan Barang Wajib Ni Je Yang Ada

Bukan tak kemas tapi, bila kemas, 5 minit lepas tu selerak balik. Kadang-kala tu biarkan je berselerak tapi kalau dibiarkan keadaan tak semegah, nanti mood kerja pula hilang. Macam mana ni? Dah! Jangan risau sebab kami akan kongsikan tip untuk bagi ruang kerja yang efektif. Caranya… 

CONTINUE READING
Donna