Currently Browsing: comel

Hentikan Penderaan Haiwan!

Menerusi segmen Kool Talk pada 11 Februari 2020, mereka telah membincangkan tentang kes penderaan haiwan susulan kes seorang lelaki mencederakan dua anjing hingga parah di kepala dan mata yang dipaparkan dalam akhbar Harian Metro. Lelaki berkenaan bagaimanapun telah ditahan oleh pihak polis bagi membantu siasatan.

CONTINUE READING

Malas Sekalipun, Kita Kena Tahu Turutan Pemakaian Krim Wajah Yang Betul

Bayangkan kalau tanya pasangan kita setiap hari soalan yang sama, tak ke lama kelamaan pasangan malas nak layan. Masatu mulalah timbul pergaduhan. Sebelum perkara tu terjadi, sebaiknya elakkan dengan ambil inisiatif bertindak sendiri untuk kulit kekal awet muda.

CONTINUE READING

Comel! Lihat Keadaan Fizikal Adik Ainul Lepas 6 Bulan Perbedahan ‘Germ Cell Tumor’

Pasti ramai yang dah lama tak dengar berita tentang adik Ainul kan? Sihat ke tidak lah dia tu. Macam manalah perkembangan si comel tu. Bagi yang tak tahu, jom tengok keadaan fizikal adik Ainul yang terbaru. Dah boleh duduk tau! Siap ada gambar pakai tudung lagi. Comel je!

CONTINUE READING

Netizen Samakan Anak Che Ta Dengan Kanak Perempuan Bajrangi Bhaijann

Alahai comelnya bila tengok keletah si kecil Aisyah Dhia Rana bila baca niat puasa. Video yang berdurasi 21 saat itu mendapat tonton sebanyak 240 046 ribu setelah lapan jam dimuat naik di Instagram oleh ibunya sendiri iaitu Rozita Che Wan. 

CONTINUE READING

Gorila Kacak Jadi Kegilaan Wanita Melawat Zoo

Seekor gorila menjadi popular di sebuah zoo di Jepun selepas ribuan pengunjung datang semata-mata untuk melihat dan merakam wajahnya yang tampan. Gorila tersebut dikenali sebagai Shabani, menjadi ke­gilaan dalam kalangan gadis di Jepun kerana disifatkan sebagai haiwan paling kacak. Haiwan ini menerima kunjungan tertinggi daripada peminatnya saban hari.

CONTINUE READING

Rambut Budak 5 Tahun Dicemburui Ramai Wanita

Kalau anda sedang hamil, boleh ambil peluang ini untuk menatap foto si comel ini. Mana lah tahu, orang-orang tua kata jika ingin memiliki anak yang cantik, maka kena lihat benda di sekeliling yang cantik juga.

CONTINUE READING
Donna