Currently Browsing: cara

Rajin Masak Tapi Malas Kemas Dapur? Baca Trik Ni Untuk Penyelesaian

Percaya tak ramai diantara kita yang rajin masak tapi malas kemas dapur? Haa bab mengemas dapur ni memang 'liat' sikit nak buat tambah lagi jika anda selesai memasak untuk hidangan yang banyak. Setiap ruang dalam kediaman anda, semestinya mempunyai susun atur yang tersendiri tidak kira sama di ruang tamu atau pun dapur. 

CONTINUE READING

Jimatkan Minyak Kereta Anda! Jom Belajar 5 ‘Driving Hacks’ Ni Betul-Betul

Bila tak ada kereta susah nak bergerak ke mana-mana, tapi bila dah pakai tinggi pula maintenance  kena bayar setiap bulan. Donna faham ramai di antara anda yang mengalami masalah apabila berkereta tambah lagi isu minyak cepat habis sedangkan rutin penggunaan kereta sama je. 

CONTINUE READING

Teknik Paling Sempoi Kumpul Duit Ribuan Ringgit Walaupun Gaji Ciput!

Tak sampai hujung bulan duit gaji dah habis, macam mana nak menyimpan? Persoalan ini mungkin sering mengganggu anda tidak kira sama ada baru bekerja atau sudah lama. Anda perlu faham pentingnya seseorang itu untuk anda simpanan masa hadapan tidak kira bergaji tinggi atau sedikit. 

CONTINUE READING

Legakan Hidung Berair Dan Tersumbat Dengan Cara Ini

Perubahan cuaca yang tidak menentu adalah faktor utama mengapa sesetengah individu mengalami hidung berair dan tersumbat kerana ia merupakan satu tindak balas berlebihan yang berlaku dalam sistem tubuh badan pada sistem imun anda untuk melindungi daripada alahan. 

CONTINUE READING

Tak Reti Nak Pakai ‘Eyeliner Cat Eye’, Ikut Cara Genius Ni Kan Lebih Mudah

Haa bab solekan ni wanita memang power, biasa lah nak cantik mesti kena ada effort baru lah anda akan tampil yakin dan ceria setiap hari. Tapi ramai diantara anda yang masih lagi belum tahu bagaimana teknik sebenar  untuk memakai eyeliner dengan betul. Celak mata ni penting tau kerana ia akan membuatkan wajah anda segar dan tidak kusam. 

CONTINUE READING

Tak Nak Bau Bawang? Ini Cara Pakai & Cari Wangian Yang Betul Untuk Badan Kita

Ya, kami faham wangian badan membuatkan orang sekeliling kita rasa selesa tapi kalau tak sesuai, sama je bau  badan kita bila tak pakai minyak wangi. Silap-silap membazir je duit beli pewangi mahal-mahal tapi bau pada badan tidak tahan lama. Kan dah rugi! Melainkan anda seorang pengumpul barang wangian.

CONTINUE READING
Donna