Currently Browsing: cara mudah

Tip Menabung Paling Mudah & ‘Confirm’ Berkesan!

Golongan muda di Malaysia dikatakan mempunyai masalah untuk mempunyai simpanan dan sering menghadapi masalah tiada duit untuk perkara kecemasan ataupun untuk mendapatkan perkara yang diidamkan.

CONTINUE READING

Diet Atau Senaman, Mana Lagi Berkesan Untuk Turunkan Berat Badan?

Donna faham nak turunkan berat badan ni bukanlah sesuatu perkara yang mudah. Kadang-kadang tengok orang lain diet dan bersenam dalam jangka masa pendek terus dapat bentuk badan yang ideal. Jealous tau! Pasti anda sering tertanya-tanya sama ada diet dan bersenam perlu dilakukan secara serentak atau yang mana satu lebih berkesan? 

CONTINUE READING

Nak Rumah Sentiasa Nampak Kemas? Ini Cara Mudah Yang Anda Perlu Buat

Jangan stress kan hari anda dengan perkara kecil seperti ini. Sebagai seorang housewife anda perlu lebih kreatif untuk membuat perubahan dengan menjadikan ruang di rumah anda lebih tersusun dan kemas, baru lah selesa nak duduk mata pun sedap je memandang hiks! 

CONTINUE READING

Rugi Tak Pandai Makan Kaki Ayam, Banyak Manfaatnya!

Jaranglah orang tolak jika diberi ayam goreng, tapi kalau kaki ayam? Mesti ramai yang buat muka ala-ala geli kan? Belum cuba belum tahu, sebenarnya kaki ayam ni banyak khasiat yang anda boleh dapat daripada memakannya.

CONTINUE READING

5 Cara Mudah ‘Unpack’ Barang Lepas Balik Dari Kampung

Haa dah ‘unpack’ barang ke belum tu? Sudah menjadi rutin sebagai seorang isteri dan ibu kepada anak-anak bila sampai sahaja rumah kena kemas pula barang-barang.

CONTINUE READING

Ini Cara ‘Travel’ Dengan Si Comel Ketika Perjalanan Jauh

Perjalanan jauh tak ku rasa. Eh esok dah raya!

CONTINUE READING
Donna