Currently Browsing: buah

Gerai Dirampas! Anak Perempuan Pakcik Jual Jagung Tampil Beri Kenyataan Sebenar

Rentetan daripada penularan video tersebut, salah seorang anak kepada pakcik jagung, Siti Norfadhilla tampil memberikan penerangan dengan lebih jelas apa yang berlaku sebenar melalui posting di laman Facebook miliknya.

CONTINUE READING

6 Bahan Ini Dapat Melebatkan Pokok Durian

Kalau dah tak berbuah juga macam mana? Jangan pelik dan jangan runsing sebab mungkin faktor cara penjagaan tak berapa betul. Misalnya, tak kambus tanah, tanah tak sesuai atau penggunaan jenis baja dan apa yang kami nak kongsikan dalam artikel kali ini adalah pembuatan baja homemade!

CONTINUE READING

Tak Nak Kena Tipu, Belajarlah Kenal Jenis Durian

Untuk mengelakkan perkara ni terjadi dekat anda yang belum kena tipu lagi, marilah kita menambah pengetahuan mengenai durian supaya kita tahu durian apa yang kita nak beli sekaligus dapat mengelak dari penipuan penjual yang tidak  bertanggungjawab.

CONTINUE READING

Tak Perlu Tepuk-Tepuk! Tengok Kulit Tembikai Je Dah Boleh Tahu Manis Ke Tak

Siapa yang pernah tepuk-tepuk masa pilih tembikai dulu tu mesti rasa dungunya aku, kan? Ihiks! Tak apa, bila dah tahu, praktikkan je okay? Baru nampak hebat bila kita pilih tembikai tanpa menepuk-nepuk badan tembikai.

CONTINUE READING

Rasa Masam Manis 7 Jenis Berry Ni Bagus Untuk Badan

Tapi jangan makan secara berlebihan kerana takut ada kesan sampingan kerana menurut kajian saintifik, jika kita terlalu ambil sesuatu makanan sihat secara berlebihan ia akan beri kesan buruk pada kesihatan tubuh. Sebab itulah kita disarankan untuk mengamalkan pola makanan yang seimbang. Tak kurang dan tak lebih!

CONTINUE READING

Makan Sikit, Cepat Pula Lapar! Macam Mana Nak Kurus Ni?

Kalau nampak wanita lain makan banyak tapi tetap kurus, mesti rasa jealous betul tak? Biasa lah, orang perempuan kadang-kadang ada waktu dia punya makan sampai tak henti lepas tu bila berat badan naik anda juga yang akan rasa kecewa. Cuba anda lihat  kawan-kawan yang mempunyai bentuk badan ideal dan cantik mesti anda tertanya-tanya macam mana nak badan seperti mereka. Nak makan banyak tapi takut berat badan naik bila diet dan ambil makanan seimbang rasa cepat lapar pula.

CONTINUE READING
Donna