Currently Browsing: bra

Tahukan Anda, Payudara Belah Kiri Wanita Sebenarnya Lebih Besar?

Selain itu, terdapat juga teori lain yang menjelaskan payudara kiri lebih besar berbanding kanan kerana ia terletak dekat di bahagian jantung. Ertinya, ia memiliki banyak pembuluh darah, urat nadi dan lapisan lemak untuk tujuan melindungi jantung.

CONTINUE READING

Betul Ke Saiz Payudara Semakin Besar Jika Anda Tidak Memakai Bra?

Pernah rasa tak payudara anda 'lemas' dan berpeluh? Haa bila dah seharian asyik bertutup je mesti lega kan kalau di rumah anda tidak memakai bra tambah lagi bila tidak berbaju memang nikmat dan selesa. 

CONTINUE READING

Macam Mana Nak Ukur Saiz Bra Ngam-Ngam Dengan Payudara Ni?

Namun, pada 2005 sebuah kajian Chiropractic & Osteopathy telah mendapati bahawa sebanyak 80 peratus wanita di Amerika memakai saiz bra yang salah. Belum lagi kalau buat kajian wanita di Malaysia. Mesti ramai yang salah pakai saiz bra.

CONTINUE READING

Pakai Bra Boleh Sebabkan Payudara Jatuh?

Memakai baju dalam yang tidak sesuai akan menyebabkan payudara jatuh, sakit belakang dan isi di kiri kanan menggeleber.” Sejak dahulu, wanita sentiasa berusaha untuk nampak cantik. Untuk cantik, seseorang selalu pamerkan diri melalui pemakaian harian. Namun perlu ingat, jangan sekadar cantik luaran sahaja, tetapi dalaman anda mengabaikannya. Tidak salah pun berhias cantik di dalam walaupun […]

CONTINUE READING
Donna