Currently Browsing: bawang

“Erm, Siapa Tu?” Netizen Berteka-Teki Pelakon Mana Bawa Lari Isteri Orang

Adoi, macam-macam netizen ini. Tapi teringin juga nak tahu kenapa pelakon ini bawa lari isteri orang. Yelah, mana tahu kalau isteri itu kena pukul. Kita kenalah berbaik sangka sentiasa. Tak sabar nak tunggu update seterusnya!

CONTINUE READING

Dapatkan Bulu Mata & Kening Tebal Secara Alami Dengan Tip Mudah Ni

Hai cemburunya bila tengok bulu mata dan kening orang lain lebat. Tak payah dah susah-susah nak makeup tebal lepas tu pakai pula bulu mata palsu. Nanti bila buang je makeup terus muka macam hantu hiks! Sebenarnya anda tak perlu pun semua untuk menambahkan lagi kejelitaan pada wajah. 

CONTINUE READING

Cara Cincang Bawang Paling ‘Perfect’ Tanpa Menangis, Kaum Wanita Patut Cuba!

Kalau anda tanya mana-mana wanita, bab memasak yang paling menarik adalah ketika menumis betul tak?  Ini kerana bau bawang yang dimasukkan ke dalam kuali bersama minyak panas membuatkan aromanya naik satu dapur.

CONTINUE READING

Pedulikan Makcik Bawang, Nikah Tanpa Majlis Resepsi ‘Why Not ‘?

Bila layan rancangan Mahligai Cinta, alahai bestnya dapat tengok perkahwinan dan majlis resepi yang gah dan eksklusif dihadiri ramai tetamu. Donna pasti setiap wanita mempunyai wedding dream yang tersendiri, tapi memandangkan zaman ekonomi sekarang semua barang mahal mungkin ia menjadi penghalang buat anda sehingga terpaksa sekat beberapa perbelanjaan untuk majlis yang bakal tiba. 

CONTINUE READING

#TheBawang : Perlu Ke Diet Ikut Trend?

The Bawang musim kedua kali ini menampilkan wajah baru dan topik-topik yang lebih menarik untuk dibincangkan. Bukan saja isu rumahtangga tapi kehidupan realiti yang perlu para wanita hadapi tidak kira yang bekerjaya, suri rumah, solo mahupun yang sudah berumahtangga.

CONTINUE READING

Whoa! Ini Jawapan Untuk Makcik Bawang Bila Tanya Pasal Kawin

Kalau bagi jawapan hanya disebabkan kerja mesti bunyinya agak cliche

CONTINUE READING
Donna