Currently Browsing: barangan dapur

Cara Beli Barang Dapur Dengan Berhemat & Tak Berlebihan

Barang dapur adalah barang yang paling wajib untuk dibeli pada setiap hari, setiap minggu atau setiap bulan. Kecuali, kepada yang tidak gemar memasak,  sampai sebulan pun tak beli, terpulang kepada setiap individu. Tapi, biasalah, kalau dah beli barang, kadang-kala tu sampai tak ingat dunia. Main ambil je masuk dalam perut troli padahal barang-barang yang diambil tu semua, masih ada lagi di peti ais. Ish! Ish! Ish!

CONTINUE READING

Jom Ubah Suai Dapur Ala-Ala Orang Barat!

Bayangkan kalau kita sendiri pergi rumah orang pun, tengok keadaan dapur macam tongkang pecah, alahai, nak pijak lantai dapur pun tak lalu. Lagi-lagi nak makan hidangan tuan rumah. Tertelan air liur dibuatnya!

CONTINUE READING
Donna