Currently Browsing: baju

‘Trick’! Aksesori Cucian Ini Perlu Ada Untuk Memudahkan Cuci Pakaian

Malangnya, bukan masalah cuci stokin je, masalah lain pun ada macam takut baju putih terkena warna, tali bra terbelit, baju basah nak guna dengan segera, zip jaket kasar selepas basuh dan banyak lagilah! Kalau nak senaraikan memang banyak! Ha, jangan risau sebab Donna akan kongsi tip yang tricky ni. Mudah-mudahan boleh dipraktikkan pada musim raya ni..

CONTINUE READING

Tak Ikut SOP, Anak Kecil Dibenarkan Masuk Dalam Premis Jakel

Nampaknya, ada sesetengah rakyat Malaysia gagal menahan nafsu walaupun tahun ini kerajaan sudah memaklumkan perayaan Aidilfitri tidak meriah seperti tahun lalu. Lebih mengejutkan lagi, pengunjung membawa kanak-kanak masuk ke dalam premis seperti tiada arahan dikeluarkan mengenai larangan membawa anak ke premis atau mana-mana pasaraya.

CONTINUE READING

Pihak Bomba Dedah 2 Punca Mesin Basuh Boleh Meletup!

Lihatlah gambar mesin basuh meletup akibat gagal melakukan dua perkara yang dinasihatkan. Takut nanti, disebabkan letupan kecil hanya dari mesin basuh, rumah anda dijilat api.

CONTINUE READING

Isu Jakel Hina Melayu, Pengarah Urusan Beritahu Siapa Nor Lizah Sebenar

Begitulah, orang kata terlajak perahu boleh diundur, terlajak kata buruk padahnya. Terlajak posting di social media kecaman netizen mendapatnya.

CONTINUE READING

Cara Basuh Baju Putih Untuk Kekal Seperti Baru Beli

Dah alang-alang ada sehelai dua tu jom baca tip cara kekalkan baju putih seperti baru beli. Nanti tak adalah sekali dua basuh, baju putih dah melekat-lekat warna lain. 

CONTINUE READING

Baju Kahwin Tak Nak Kembang & Ketat Sangat? Jom Tengok ‘Pattern Vogue’ A-Line

Kalau bab orang mengata kata umur 30-an baru nak kahwin siap buat grand-grand. Biarkan je lah. Kalau nak puaskan hati semua manusia memang tak dapat. Apa yang penting, majlis perkahwinan yang dibayangkan selama ini menjadi kenyataan. Cuma, kami ingin kongsikan dengan anda idea baju pengantin.

CONTINUE READING
Donna