Currently Browsing: baju raya

4 Tip Mudah Berjimat Cermat Beli Baju Raya

Tahun ini walaupun dah diumumkan oleh kerajaan yang kita tidak boleh pulang beraya tak akan lah kita tidak menyambutnya kan? Raya tetap raya.

CONTINUE READING

317 Budak Positif COVID-19 – Perlu Ke Bawa Anak Beli Baju Raya?

Yihh..tak tahu nak kata apa dah aih! Kenapa masih ada lagi perangai mak bapak begini? Nyawa anak sanggup dibahayakan hanya kerana baju raya.

CONTINUE READING

Raya Tetap Raya Walau Cara PKPB

Siapa kata raya ‘cancel’ ha? Nampaknya ramai sudah putus asa bila kerajaan negara umumkan tiada aktiviti ziarah menziarahi hari raya dibenarkan. Hm, tapi itu bukan bermakna raya kita dibatalkan..

CONTINUE READING

“Dekat Malaysia Ni Cuma Ada Seorang Pereka Fesyen Ke?”- Lagi Kes Curi ‘Design’ Dibongkar

Namun, netizen tertanya-tanya mengapakah rekaan baju yang dikeluarkan butik tersebut sama sebijik dengan rekaan baju seorang pereka dari Perak?

CONTINUE READING

“Nak Tayang Baju Ke Badan?” Netizen Pelik Fesyen Baju Raya Tak Semenggah

Namun, fesyen raya tahun 2020 pun ada juga yang lain. Ia terlalu berbeza sehingga mendapat kecaman netizen. Mana taknya, biasanya baju tradisional akan menampakkan nilai tradisi dan sopan. Ini lain pula, seksi betul. 

CONTINUE READING

Antara Gambar Selebriti Ber-OOTD Meletop Di Pagi Raya Bersama Keluarga

Waktu ni, gambar yang pelbagai gaya, corak dan warna akan menghiasi timeline media sosial, tidak kira yang beraya solo mahupun dengan keluarga. Bahkan, ada yang warna sedondon dengan seluruh keluarga atau saudara-mara. Apa pun, jom kita tengok antara pakaian pagi raya dalam kalangan artis.

CONTINUE READING
Donna