Currently Browsing: anzalna

Kerap Syampu Punca Rambut Rosak? Ini Fakta Yang Anda Perlu Tahu

Mungkin persoalan ini agak typical buat kaum wanita tapi bila bercakap sahaja mengenai penjagaan rambut ia bukan  perkara yang asing lagi malah perlu dititikberatkan. Ramai yang menganggap bahawa wanita yang memiliki rambut cantik dan sihat disebabkan mereka sering membasuh rambut setiap hari. 

CONTINUE READING

Nak Rambut Licin Dan Selembut Sutera Macam Anzalna? Jom Cuba 3 Petua Ni

Kadang-kadang bila tengok je tv mesti akan ada iklan syampu rambut yang menjanjikan rambut lurus, lebat dan licin. Janji hanya tinggal janji! Bila dah pakai, masih tak ada perubahan. Hmm mesti sedih kan? Kemudian mula lah anda akan buat keputusan untuk mendapatkan rawatan rambut di salun kecantikan yang memakan ribuan ringgit.

CONTINUE READING
Donna