Currently Browsing: anak artis

Menghiburkan! Antara Video Drama Anak Artis Cuit Hati Orang Ramai

Disebabkan tahun ni ramai artis tanah air berjaya menimang cahaya mata jadi kami kumpulkan beberapa buah video anak artis yang mencuit hati kita semua. Tapi sebenarnya semua baby menghiburkan hari-hari kita. Lagi-lagi bila tengok mereka tersenyum ketika sedang nyenyak tidur. Itulah hadiah terbesar seorang ibu. Runtun hati kita ni wajah suci mereka. Semoga anak-anak kita dibersarkan dengan didikan yang sempurna.

CONTINUE READING

“Kalau Dah Minat, Cepat Je Belajar…” – Netizen Puji Kecerdikan Yusuf Iskandar

Selalunya kanak-kanak yang berusia 3 tahun, mereka tidak suka dengan permainan yang memerlukan kecergasan minda. Kalau main pun, mesti takkan siap. Entah-entah kita pula yang menyelesaikannya. Dari sini kita boleh nampak Hanis Zalikha seorang ibu yang sangat pandai mendidik anaknya untuk berfikir setahun kedepan dari usia sebenar.

CONTINUE READING

“Susahnya Nak Diet..” – ‘Cabaran’ Jep Sepahtu Bila Tengah Bersenam

Masalah ni tak lain tak bukan kalau sebab gangguan dari anak-anak. Begitulah yang dilalui oleh pelawak Jep Sepahtu apabila ingin memulakan misi senaman di rumah bila mempunyai kelapangan masa tapi menjadi sukar apabila sesuatu terjadi.

CONTINUE READING

“Clever Boy!”- Netizen Puji Anak Nora Danish Baru Setahun Lebih Dah Kenal Nombor

Apa yang lebih menarik perhatian kami lagi adalah sebuah video yang menunjukkan gelagat anak bongsu pelakon Nora Danish, Nayqal Nedim atau lebih dikenali dengan panggilan Ney Ney. Hm, video apa tu? Video tersebut menunjukkan Ney Ney sedang menyebut angka 1-9 dan lebih mengagumkan lagi anak Nora menyebut dalam bahasa inggeris.

CONTINUE READING

“Healthy Baby Boy!” – Isteri Alif Satar Selamat Lahir Anak Ketiga

Walaupun 2 ayat ringkas dengan meluahkan rasa syukur dan turut berkongsi kesihatan anak ketiganya dalam keadaan sihat tanpa berkongsi gambar bayi lagi tapi netizen serta rakan artis yang lain rata-rata mengucapkan rasa syukur kepadanya. Tahniah Alif, akhirnya dapat juga menimang putera sulung pertama. Tak sabar nak tengok wajah Alif junior, hiks! 

CONTINUE READING

Ketahui Cara Menerap Minat Kepada Kanak-Kanak Terhadap Sesuatu Perkara

Percaya atau tidak, ramai di antara kita terkeliru setiap kali membuat keputusan berkaitan kehendak anak? Tidak kira sama ada ibu bapa muda atau yang sudah mempunyai asas dan pengalaman membesarkan anak, tentu pernah sesekali timbul ragu-ragu dalam menyelesaikan hal ini.

CONTINUE READING
Donna