“Susahnya Nak Diet..” – ‘Cabaran’ Jep Sepahtu Bila Tengah Bersenam

Memiliki tubuh badan yang sasa adalah idaman setiap lelaki tapi ada masa atau tidak je. Yelah, sibuk dengan aktiviti harian sampai tak dapat nak curi masa untuk bersenam. Tapi, kadang-kala tu ada je masa cuma keadaan pula tak mengizinkan, alahai!

Keadaan yang tak mengizinkan adalah seperti gangguan daripada anak-anak. Begitulah yang dilalui oleh pelawak Jep Sepahtu apabila ingin memulakan misi senaman di rumah di saat mempunyai kelapangan masa tapi menjadi sukar apabila sesuatu terjadi.

‘Cabaran’ Jep Sepahtu…

Terjadi apa tu? Jom lihat video yang dikongsikan menerusi akaun Instagram isterinya, Sari Yanti.

Alahai! Comelnya si kecil, Dariya Inara ni datang membantu ayahnya sedang membuat aktiviti sit up. Ada saja telatahnya. Macam mana nak kurus ni? Ihiks!

Kepada mereka yang mengalami masalah sama seperti Jep, anda mungkin boleh melakukan bentuk senaman seperti panduan berikut. Lagipun sambil bersenam boleh berseronok bermain dan meluangkan masa dengan si manja, kan lebih bagus tu.

Apa pun senaman tu penting ya untuk kesihatan badan, bukan untuk kurus je tau! Anda yang sedang membaca, jangan jadikan anak sebagai alasan untuk tidak bersenam ye. Good luck!

 

 

Untuk bacaan yang lebih menarik, klik saja artikel berikut:

5 Keluarga Selebriti ‘Instafamous’ Sering Jadi Perhatian Netizen ,

Bukan Haneesya Hanee Je, Ini Antara Senarai Selebriti Wanita Yang Berkulit Gelap

 

 

 

 

 

Sumber: ig sariyanti

Tags: , , , , , , , , , , , ,
Previous Post Next Post

Komen

Your email address will not be published. Required fields are marked *

0 shares
Donna