Selain Di Bilik Tidur, Ini Lokasi Terbaik Untuk Melakukan Hubungan Intim

Tutup lampu dan baring atas katil, ish makin lama makin hambar lah! Dah lama berkawin ni mesti ada di antara anda yang mengalami masalah ini. Kadang-kadang bukan apa, macam-macam cara dah lakukan tapi masih juga tak ‘hangat’ seperti malam pertama berkahwin. Wakeup women! Ingat di atas katil je ke yang boleh beraksi, kali ini Donna akan share tempat yang lebih seronok untuk bersama selain daripada bilik tidur. Berani ke ajak suami anda untuk melakukannya? Jom lihat di bawah untuk tahu lokasi mana yang membuatkan anda dan suami lebih rasa ‘umphh’.

Image result for women on chair sex

Kerusi/Sofa

Buat dekat kerusi atau sofa, why not? Mungkin bagi anda yang penat dah terasa bosan untuk melakukan aksi dengan posisi baring. Kali ini biarkan si dia duduk dah anda yang ‘control’ sesi tu. Anda perlu tahu kadang-kadang suami ni suka isteri yang menguasai hubungan bersama.

Biarkan dia terdiam dan melihat anda beraksi, mesti lepas tu si suami rasa bahagia je hiks!

Bilik Mandi

Cuba anda curi-curi masuk bila si suami tengah mandi, haa biasalah lelaki ni kan suka berimaginasi yang ‘nakal’ jadi ni lah peluang anda untuk bersama. Sambil tolong sabun kan badan pasangan anda, apa kata anda ambil peluang ni untuk mulakan langkah.

Related image

Sumber: vagabomb

Dalam Kereta

“Malu lah nanti orang nampak” Haih jangan la buat dekat tepi jalan, pastikan ianya dilakukan di garaj rumah ataupun kawasan terpencil yang selamat. Baru lah rasanya lain! Tapi ingat jangan lupa tutup enjin, penghawa dingin dan kunci pintu kereta nanti tak pasal-pasal pulak anak pergi buka kan dah kantoi.

Apa-apa pun, jika anda sudah mula rasa hubungan dengan pasangan semakin hambar cepat-cepatlah baca tip dekat Donna, anda boleh klik di sini untuk baca Nak Isteri Puas Suami Kena Tahu Teknik Fingering Yang Tepat.

 

 

 

 

Sumber: cosmopolitan 

Tags: , , , ,
Previous Post Next Post

Komen

Your email address will not be published. Required fields are marked *

0 shares
Donna