Penjagaan Kulit PrimaDonna Zon

Rahsia Suntikan ‘Salmon DNA’ Mampu Mencerahkan Kulit Muka Dan Tampak Awet Muda

Mungkin ramai diantara anda sudah tahu tentang kebaikan ikan salmon yang memberi manfaat kepada tubuh badan. Namun ia bukan baik untuk tubuh badan sahaja tetapi ia juga sangat terkenal dalam bidang kecantikan. Untuk pengetahuan anda, ikan tersebut mengandungi omega 3, asam amino, vitamin A, vitamin C dan antioksida baik untuk kesihatan kulit. 

CONTINUE READING
D-Buzz Zon

“Ayah Jadi Gagak Je La..” – Ramai Terhibur Telatah Aeril Zafrel Berduet Dengan Hayla

Ramai terhibur bila melihatkan telatah Aeril dan anak perempuannya, Hayla Maghfirahtul Adzkiyaa meneruis video yang dikongsikan di laman Instagram miliknya. Apalah yang dua beranak ni dah buat? Ada-ada sajalah.

CONTINUE READING
D-Licious Donna Tasty

Kuah Rojak Kalau Nak Sedap Kena Buat Dengan Air Tangan Sendiri Baru Padu!

Tidak kira bekerja atau pun tidak memasak memang sudah menjadi rutin harian buat kaum wanita, walaupun kadang-kadang tu dah penat bekerja tapi anda akan tetap menyiapkan hidangan buat seisi keluarga. Ilmu memasak ni memang penting bagi wanita kerana setiap masakan yang anda hidangkan kepada mereka dapat merasai sendiri air tangan anda. Haa power kan! 

CONTINUE READING
D-Buzz

Netizen Puji Cara Didikan Dato’ Fazley

Bila melihat gaya hidup Dato’ Fazley menerusi laman Instagram miliknya, dia berjaya menguruskan masanya untuk curah kasih sayang dan beri perhatian pada keluarga kecilnya. Untungnya Azrene, bukan senang nak dapat calon suami macam ni. Seribu dalam satu orang kata!

CONTINUE READING
CitraDonna Famili & Hubungan

3 Cara Maafkan Suami Curang

Well, semarah mana pun anda terhadap suami anda, realitinya suami anda telahpun disondol  oleh perempuan muka tak siap tu okay? Malangnya sebagai wanita, anda perlu kuat dan kental dan sesetengah anda terpaksa memaafkan suami hanya kerana memikirkan anak-anak yang sedang membesar memerlukan kasih ayah atau juga kerana masih ada kasih dan sayang terhadap si suami.

CONTINUE READING
D-Buzz

Menghiburkan! Antara Video Drama Anak Artis Cuit Hati Orang Ramai

Disebabkan tahun ni ramai artis tanah air berjaya menimang cahaya mata jadi kami kumpulkan beberapa buah video anak artis yang mencuit hati kita semua. Tapi sebenarnya semua baby menghiburkan hari-hari kita. Lagi-lagi bila tengok mereka tersenyum ketika sedang nyenyak tidur. Itulah hadiah terbesar seorang ibu. Runtun hati kita ni wajah suci mereka. Semoga anak-anak kita dibersarkan dengan didikan yang sempurna.

CONTINUE READING
CitraDonna Sihat Zon

“Takde Sebelah Tak Bermakna Saya Cacat..”-Penghidap Kanser Payudara Ini Tabah Berjuang Demi Keluarga

Masih terngiang-ngiang lagi kata-kata yang keluar daripada mulut doktor, menyatakan bahawa Siti menghidap kanser payudara tahap tiga. Hati mana yang tidak runtun apabila mendapat khabar seperti itu, pasangan suami isteri ini diuji hebat oleh tuhan sehingga tidak dapat digambarkan kesedihan yang dialami. 

CONTINUE READING
SuperDeals

Siapa Kata Mak-Mak Tak Layan Kpop, Sambil Kemas Rumah Layan Lagu Ni Memang Asyik!

Haa jangan main-main, zaman sekarang ni bukan anak muda je yang layan Kpop okay, tapi mak-mak di luar sana pun sama minat jugak tau. Orang kata muzik tidak mengenal usia githew…

CONTINUE READING
D-Buzz Zon

“Drive Safe Okay?” – Siti Sarah Tunjuk Cara Pemanduan Yang Betul

Betullah apa Sarah nasihatkan tu. Bila memandu, pemandu perlu dapatkan posisi badan yang selesa. Tak boleh nak kedepan sangat atau terlalu kebelakang. Nanti mulalah bawa kereta atas jalan raya macam orang mabuk. Lagipun, kalau memandu terlalu kedepan ia tidak bagus untuk tulang belakang kita kerana posisi badan tidak berada dalam keadaan rilek dan selesa. Itu yang rasa sakit pinggang dan badan lepas bawa kereta.

CONTINUE READING
D-Licious Donna Tasty

Hidangan Tradisional, Jom Cuba Menu Daging Autentik Memang Tak Mengecewakan

Bila bercakap sahaja tentang menu tradisional mesti dalam fikiran anda ianya agak renyah untuk dibuat kerana bahan-bahannya sukar untuk didapati dan banyak yang diperlukan tapi jangan disangka bila dah siap dimasak memang rasa tu tak pernah mengecewakan!

CONTINUE READING
Learn More

About Myself

Follow Me

On Instagram

Discover

My Travels

Donna