CitraDonna Kidz ZeKool

Inilah 5 Perkara Wajib Patut Anda Ajar Sebelum Anak Berusia 10 Tahun

Ada bermacam jenis ibu dan ayah di dalam dunia ini. Ada yang terlebih penyayang sampai anak anda tidak pernah melakukan satu kerja rumah pun. Sebenarnya memberikan pendedahan awal kepada anak anda bagaimana melakukan kerja rumah sangat penting. Ia bagi memastikan mereka boleh berdikari dan menambah keyakinan anak anda.

CONTINUE READING
D-Licious Donna Tasty

Pejam Mata Boleh Siap! Bubur Cha Cha, ‘Simple’& Sedap

Salah satu pemanis mulut yang menjadi perhatian ramai adalah Bubur Cha-Cha. Jangan ingat hidangan ni dari orang melayu. Sebenarnya, ia adalah hidangan salah satu pencuci mulut yang terkenal dalam golongan keturunan Nyonya.

CONTINUE READING
D-Buzz ZeKool

Tak Kisah Beza Agama, Surau Dekat PJ Beri Sumbangan Pada Keluarga Miskin

Walaupun yang menyumbang itu orang Islam, letaknya pun di surau, namun langsung tak ada notis MELAYU SAHAJA atau MUSLIM ONLY kami lekat kat almari gerubuk tu.

CONTINUE READING
CitraDonna Famili & Hubungan

Lelaki Ini Kongsi ‘Jampi’ Supaya Isteri Mudah Bersalin

Hasilnya, proses bersalin isterinya hanya mengambil masa selama 10 minit saja dan bayi dilahirkan sihat sempurna.

CONTINUE READING
Hot FM

Nabila Huda Muat Naik Video Cemas Nampak Kelibat Hitam, Rupa-Rupanya….

Bayangkan korang tengah duduk seorang diri dekat rumah, tiba-tiba ternampak sesuatu… Ini yang berlaku terhadap pelakon, Nabila Huda apabila dia tidak dapat mengawal perasaannya selepas ternampak kelibat manusia di balkoni rumahnya. Terdahulu Nabila merakam detik cemasnya dalam keadaan teresak-esak selepas mengakui hanya tinggal berseorangan di rumah tanpa suami dan anak perempuannya. Video… Klik sini untuk […]

CONTINUE READING
CitraDonna Famili & Hubungan

Lelaki Juga Punya Perasaan, Pujuk Dengan Cara Ini

Kalau kita merajuk, of course suami datang pujuk. Macam mana pula kalau suami kita merajuk? Takkan nak merajuk balik untuk dipujuk? Hello ladies! Suami awak tu manusia yang ada perasaan. Janganlah play victim.

CONTINUE READING
CitraDonna Karier Sihat

Kita Bukan Mesin, Berhentilah Layan Manusia Macam Robot!

Ada banyak cara seseorang itu mengisi dan mewarnai hidupnya. Ia berbeza mengikut kepada citarasa serta gaya hidup seseorang.

CONTINUE READING
D-Licious Sihat

Kalau Tak Nak Buah Pinggang Cepat Rosak, Amalkan Corak Pemakanan Ni

Apa yang lebih membimbangkan lagi, sebanyak 64 peratus pesakit buah pinggang yang menerima rawatan dialisis adalah penghidap diabetes. Jika gagal dikawal dan tidak diberi kesedaran kepada orang ramai, penyakit buah pinggang akan menjadi penyakit utama di Malaysia selain daripada obesiti.

CONTINUE READING
Hot FM

“Sejuk Mata Memandang, Macam Bidadari Syurga,” Peminat Gembira Hannah Delisha Berhijab Sepenuhnya

“Jika ikutkan, saya sudah berniat mahu memakai hijab sejak Ramadan lalu. Bagaimanapun, disebabkan terikat dengan komitmen sebuah drama, niat berhijrah terpaksa ditangguhkan dahulu,” kata pelakon Hannah Delisha menerusi portal Berita Harian. Mula memuat naik foto-foto berhijab dalam drama-drama yang dilakonkan sebelum ini, pelakon kelahiran itu akhirnya tekad berhijab sejak 4 September… Klik sini untuk baca artikel […]

CONTINUE READING
D-Licious Makan Mana?

Kuih Tradisional ‘Terbang’ Ke Australia Tarik Minat ‘Mat Saleh’

“Harga kuih di Malaysia mungkin masih lagi murah kerana bahan masakan mudah dapat tapi disini harga agak mahal sedikit memandangkan santan pun agak mahal jadi, harga sebekas kuih bagi setiap kuih sebanyak 10 dolar,” jelasnya.

CONTINUE READING
Learn More

About Myself

Follow Me

On Instagram

Discover

My Travels

Donna