Nak Isteri Puas Suami Kena Tahu Teknik ‘Fingering’ Yang Tepat

Dah cuba macam-macam teknik, tapi si isteri masih belum puas? Setiap pasangan pasti ingin mencuba sesuatu perkara yang baru untuk menghangatkan lagi aktiviti di atas katil namun hakikatnya teknik yang anda lakukan adalah tidak  tepat. Mungkin ada di antara anda yang sudah tahu tentang teknik ‘fingering’ tapi belum tentu suami anda melakukannya dengan cara yang betul.

Bukan bertambah puas tapi makin sakit ada lah! Haa buat para suami, perkara macam ni tak boleh dibuat main, jangan menonton video pornografi pula. Jika teknik ini dilakukan dengan cara yang betul ia akan meransang dan memaksimumkan kepuasan isteri di ranjang.

Related image

Sumber: hellosehat

Sebelum pergi dengan lebih mendalam, anda perlu tahu apa itu sebenarnya teknik ‘fingering’. Mesti ramai yang menganggap teknik ini hanya memasukkan jari ke faraj wanita. Salah tu! Menurut Dr Laurie Mints, seorang pakar terapi seks menyatakan bahawa seramai 36.6 peratus mengaku mereka akan mencapai kemuncak (orgasma) apabila diberi ransangan klitoris iaitu g-spot wanita.

Kuku Bersih Dan Tidak Panjang

Teknik sebenar ‘fingering’ adalah apabila suami memasukkan jari di kawasan sekitar faraj, kemudian diikuti dengan bibir faraj, klitoris dan lubang faraj. Cuba bayangkan kalau pasangan anda dapat lakukan teknik ini dengan betul, mesti rasa umpph! Tapi ingat, sebelum melakukanya jangan terburu-buru dan pastikan kuku berada dalam keadaan bersih dan tidak panjang. Faraj wanita bersifat lembut dan sensitif jadi buatlah dengan penuh kelembutan dan kasih sayang.

Suami Perlu Tahu Tempat Paling Sensitif

Image result for husband wife climaxs

Sumber: the independent

Jangan pandai buat je, sebagai suami anda perlu tahu bahagian faraj yang boleh dirangsang untuk mengetahui bahagian mana yang sensitif dan suka disentuh oleh isteri. Klitoris adalah kunci utama untuk wanita, dalam erti kata lain adalah biji kelentit kerana ia mempunyai beribu reseptor saraf yang akan membuatkan si isteri berasa nikmat. Kebiasaanya saluran vagina akan terangsang apabila penetrasi zakar berlaku,tetapi anda juga boleh menggunakan teknik ‘fingering’ untuk lebih hangat.

Baca: Teknik Kemut Yang Wanita Perlu Tahu Ketika Melakukan Hubungan Intim

Jangan Berhenti Bila Isteri Klimaks

Related image

Sumber: theasianparent

Untuk memastikan agar isteri tidak berasa sakit sewaktu melakukan teknik ‘fingering’ suami perlu merangsang isteri dengan cara ‘foreplay’. Bukan itu sahaja paling penting adalah semasa melakukan ‘fingering’  dengan mengekalkan tahap kelajuan jari. Bila nampak isteri mula terangsang, jangan berhenti dan lihat reaksi isteri kerana apabila dia berada dalam keadaan klimaks si suami boleh tumpukan perhatian pada tempat yang paling sensitif.

Bukan susah pun nak gembira kan hati isteri, tapi para suami perlu lah tahu cara yang tepat hiks!

 

Artikel berkaitan:

Punca Vagina Anda Sakit Ketika Melakukan Hubungan Intim

Tiada Rangsangan, Punca Seks Menyakitkan Wanita

 

 

 

 

Sumber: theasianparent

Tags: , , , , ,
Previous Post Next Post

Komen

Your email address will not be published. Required fields are marked *

0 shares
Donna