Meramas Manja Di Awal Pagi? Tiada Suami Yang Akan Menolak Kejutan Ini

Bila kita cakap sahaja tentang bagaimana nak menghangatkan lagi hubungan antara pasangan pasti ramai yang mempunyai cara tersendiri untuk mengelak fasa bosan ketika bersama. Donna faham, selepas hidup bersama bertahun-tahun mungkin hubungan anda bersama suami makin lama menjadi sedikit hambar tambah pula jika masing-masing sibuk dengan kerjaya dan tanggungjawab terhadap anak-anak yang perlu diselesaikan.

Well it’s normal! Pernah tak anda terlihat pasangan tua yang masih bermesra sehingga kini, pasti ada rahsia di sebaliknya betul tak? Sebenarnya tiada rahsia pun, cuma anda atau pasangan kena berusaha untuk beri kejutan dalam apa jua cara bagi mengembalikan kehangatan ketika bersama. Baru lah rumah tangga tak goyah dan dapat perhatian sepenuhnya! Nak tahu macam mana caranya, jom lihat perkongsian di bawah.

Image result for night with husband"

Sumber: grateful

Mulakan Niat Untuk Bermesra

Kalau hubby tak mula dulu, why not anda yang ambil langkah untuk mula bermesra? Tak salah pun, yang penting jangan malu dan berani. Bila dah berdua-dua cuba anda bertindak nakal dan mengodanya.

Bogel Di Rumah

Semua suami pasti sukakan kejutan ni! Tapi macam mana nak lakukannya kalau anak-anak ada di rumah? Bogel lah masa mereka tiada, waktu mereka sudah tidur atau pergi ke sekolah. Jangan beri alasan, mudahnya je caranya nak jadikan hubungan makin hangat.

Image result for women banana"

Sumber: telegraph

‘Blowjob’ Di Awal Pagi

Takut dianggap ‘bertindak rakus’, cuba hapuskan stigma tu. Para suami memang suka dengan kejutan ni dan pasti si dia akan melalui hari yang sungguh bermakna apabila bangun nanti.

Aktiviti Atas Katil Pada Waktu Malam

Biarkan pasangan tidur lena, kemudian cuba kejut suami di tengah-tengah malam. Pastikan anda kejut secara manja, barulah suami tak mengamuk hiks! Belaian dan goda si dia, kemudian ajak mereka untuk melakukan hubungan intim, mesti pasangan tak jangka dengan kejutan sebegini.

Apa pun, jangan mudah putus asa untuk menggembirakan pasangan anda dengan beri mereka kejutan dan ia bukan semata-mata berdasarkan wang ringgit atau hadiah yang mewah, cukup kejutan seperti di atas mampu membuatkan mereka makin sayang pada anda!

 

Untuk artikel lebih menarik, anda boleh klik link di sini :

4 Perkara Untuk Hangatkan Lagi Sesi Bulan Madu Anda Bersama Pasangan, Jom Cuba!

 

 

 

 

 

 

 

Sumber: theasianparent

Tags: , , , , , , , , , , , , , ,
Previous Post Next Post

Komen

Your email address will not be published. Required fields are marked *

0 shares
Donna