Makin Berusia, Kulit Makin Kendur? Alternatif Ini Mampu Buat Anda Kekal Muda

Hampir tiap-tiap pagi bila bangun pagi je belek muka depan cermin. Kalau tak waktu pagi, waktu malam sebelum tidur. Malah, bukan muka je tapi seluruh badan dibeleknya. Iyalah, risau ada kedutan, selulit, tompokan hitam atau jerawat yang timbul.

Tak cantiklah nanti. Kalau boleh nak kulit seluruh badan kekal tegang walaupun umur sudah makin meningkat tapi kulit menjadi kendur dan kedut apabila kita berusia. Ia adalah fitrah alam. Makin berusia, makin hilang kolegen pada kulit. Tak tegang seperti anak dara dulu.

via GIPHY

Nak kulit kekal muda bukan perkara mudah. Kadang umur 20 pun dah macam 30 tahun. Macam mana tu? Untuk kulit tubuh kekal seperti remaja, jom lihat senarai di bawah. Maaf, mungkin agak cliche tapi, yang terakhir tu mungkin luar biasa. Jom baca!

Bersenam

Tak semua wanita mampu bersenam. Lagi-lagi yang ada anak. Sibuk dengan anak, uruskan kerja rumah dan melayan suami sampai tak ada masa untuk diri sendiri. Tapi, kalau nak tubuh badan kekal cantik seperti anak muda, wajib bersenam. Beza tau badan orang bersenam dengan tidak.

via GIPHY

Minum air

Rasanya, sebelum ni Donna ada bagitahu yang kulit kita memerlukan 70% air mineral. Air mineral ye, bukan air manis. Letak je sau jag air putih dekat atas meja. Bila nampak, terus je minum segelas. Lihat perubahan kulit tubuh badan anda selama 2 bulan, mesti lebih glowing dan kelihatan sihat!

via GIPHY

Makanan sihat

Kulit tubuh kita bertindak bergantung pada pemakanan seharian kita. Kalau makan, makanan yang tak berkhasiat macam mana kulit kita nak tunjukkan kulit yang sihat? Macam tumbuhan, siram dengan air yang bersih dan beri baja yang berkualiti tinggi, mesti menghasilkan buah dan bunga yang cantik dan ranum. Macam tu juga kulit kita.

Alternatif yang lain adalah, anda boleh ke website Superdeals dengan klik saja di sini untuk dapatkan minuman yang dapat beri kulit anda kolegen lebih. Jangan risau, harga murah murah je! Hanya di Superdeals.

 

 

Keyword: Donna X Tulus

 

 

 

Tags: , , , , , , ,
Previous Post Next Post

Komen

Your email address will not be published. Required fields are marked *

0 shares
Donna