Lakukan Ini Dalam Hanya Sehari Bersama Pasangan

Selain daripada soalan “Makan dekat mana?”, soalan “Nak pergi mana?” pun sukar untuk dijawab. Lebih-lebih lagi bila keluar bersama dengan kekasih atau pasangan. Memang kena rancang betul-betul ke mana destinasi yang ingin dituju. Ditambah pula dengan keadaan ekonomi yang agak tak stabil membuatkan aktiviti menjadi terhad.

via GIPHY

Lebih menyedihkan bila hari kejadian masing-masing kekeringan idea nak pergi mana, menggaru kepala ke manalah agaknya nak bawa cinta hati keluar. Mulai saat ini, anda tidak perlu risau dan pening-pening kepala lagi nak kemana sebab Donna akan bagi anda beberapa idea untuk lakukan aktiviti bersama pasangan. Antaranya….

Pergi ke tempat baru

Fikir semula, tempat mana lagi yang anda dan pasangan belum pernah pergi. Jangan kata semua tempat anda dah pergi. Malaysia ni, kalau teroka betul-betul, banyak tempat menarik, murah dan seronok yang boleh anda dan pasangan pergi.

Lebih-lebih lagi bila kita di era moden, cari je tempat-tempat menarik di Malaysia kat internet! Semua ada, ihiks!

Naik pengangkutan awam

Bila keadaan ekonomi terhad, apa kata anda dan pasangan berjalan-jalan menaiki pengangkutan awam dan pergi ke mana saja tempat menarik di sekitarnya. Untuk pengetahuan anda, di Malaysia sudah mempunyai pelbagai jenis pengangkutan awam yang selesa di ibu kota.

Sumber: pexels

Lebih menarik lagi jika anda mengetahui selok belok pengangkutan awam, mesti pasangan anda terasa teruja pusing ibu kota tapi, anda kena ingat, sebelum pergi ke sesuatu tempat, dapatkan maklumat kawasan tersebut terlebih dahulu.

Makan di tempat menarik

Sumber: pexels

Bila dah pusing satu ibu kota dan dah penat berjalan seharian, mesti nak isi perut pula kan? Lagipun nak berjalan-jalan dengan perut kosong pun tak best! Senang je! Bawa pasangan ke restoran Tony Roma’s untuk dapatkan pelbagai hidangan yang menarik dengan potongan harga yang hebat, hanya di Superdeals!

 

 

Sumber: wanista

Tags: , ,
Previous Post Next Post

Komen

Your email address will not be published. Required fields are marked *

0 shares
Donna