Kelakar! Keletah Si Kecil Di Pagi Raya Ini Pasti Buat Anda Terhibur

Sudah menjadi tradisi umat Islam di Malaysia apabila pada pagi 1 Syawal, masing-masing akan beraya bersama keluarga tercinta dengan bersalam-salaman untuk meminta maaf dan bergambar bersama keluarga. Itulah memori manis pada pagi raya Aidilfitri.

Tapi, manis lagi bila melihat keletah si kecil di pagi raya. Lebih-lebih lagi sesi bersalaman. Waktu ni, segala drama mula keluar. Ada yang menangis, ada yang tak nak minta maaf alahai… Macam-macam! Mereka yang ada adik kecil atau anak mesti tahu situasi ni.

Kalau nak tengok apa keletah mereka selain drama ketika bermaafan, jom tengok video yang kami sajikan di bawah.

Ayahnya pula disalahkan…

Dik… Ni penangan dosa sebab nakal selama setahun ke?

Allah! Jatuh kat parut pula….

Kenapa guna selimut tudung yang dah digosok dek oi!!!

Ini rare! Patutlah dapat RM100 sekeping

Comel! Kucing pun kena minta maaf jugak…

Haa.. Ni baru yang sempat kongsi di media sosial. Belum lagi yang tak sempat rakam tu. Entah-entah lagi teruk. Selamat hari raya chuols!

 

 

Tags: , , , , , , , , , ,
Previous Post Next Post

Komen

Your email address will not be published. Required fields are marked *

0 shares
Donna