Comel TokTi & Aafiyah Main Tiktok ‘Wipe Challenge’

Primadonna Malaysia, Dato’ Sri Siti Nurhaliza kini menjadi perhatian ramai selepas kehadiran cahaya matanya. Mempunyai anak yang comel, suami yang penyayang, memiliki perniagaan sendiri, suara yang lunak, wajah yang cantik dan personaliti yang tunduk ke bumi.

Bila nama sudah terkenal, apa saja yang dimuat naik di akaun media sosial  pasti menjadi bualan orang ramai. Dato’ Sri Siti Nurhaliza atau lebih mesra dengan panggilan Tokti kelihatan aktif di media sosial. Menyanyi di iglive mengikut permintaan  lagu dari peminat, berkongsi video ringkas aktiviti dia dan anaknya dan banyak lagi.

Sumber: instagram

Tokti buat wipe challenge tiktok!

Maklumlah, musim Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) kan, ada masa terluang dekat rumah. Bersosial di media sosial sajalah. Sampaikan trend tiktok Wipe Challenge tu pun Tokti layan tau.

Comel je dua beranak ni dok main lap-lap cermin. Jom tengok video tersebut.

Video tiktok tersebut mendapat perhatian ramai sehinggakan lebih seribu komen membanjiri ruangan posting tersebut.

Lagipun, Tokti buat lain daripada yang lain. Iyalah, orag lain wipe daripada muka biasa kepada muka cantik tapi Tokti, daripada diri dia sendiri kepada junior Tokti, Siti Aafiyah.

Okaylah, nak buat wipe challenge jugak. Bye!

 

 

 

 

Untuk bacaan lebih menarik, klik saja senarai artikel berikut:

Tak Sampai 24 Jam Lancarkan lagu Baharu, Siti Nurhaliza Dah Naik Angin?

Dah 40an Pun Kuat Lagi!” – Siti Nurhaliza Tunjuk ‘Skill’ Lari Pecut Lepas Makan Banyak

 

 

 

 

Sumber: instagramtokti

Tags: , , , , , , , , , , , , , , ,
Previous Post Next Post

Komen

Your email address will not be published. Required fields are marked *

0 shares
Donna