Currently Browsing: Zon

Badan Nak Guna Lama, Ikuti Tip Ini Untuk Jaga Tulang Belakang

Cuba ingat balik atau tengok keadaaan badan anda sekarang. Posisi anda sedang dalam keadaan yang macam mana? Mesti kebanyakannya duduk dalam keadaan bukan 90 darjah kan? Itulah cara yang salah dan punca sakit belakang.

CONTINUE READING

Ehem! Kalau Nak Lagi ‘Best’ Ajak Suami Berasmara Pada Waktu Pagi

Asal nak bersama je mesti pada waktu malam, ish tak bosan ke? Bukannya apa, masing-masing dah penat bekerja lepastu kena pula melayan lagi pasangan. Kadang-kala ramai pasangan memiliki kesukaran untuk bersama selepas memiliki cahaya mata. Masa padat diisi dengan mengurus anak, keluarga dan hal di rumah.

CONTINUE READING

“Izinkan Aku Merasa Detik Ini..” – Elly Mazlein Dirisik

Baru-baru ini Elly telah berkongsi berita gembira kepada pengikutnya di laman akaun Instagram miliknya bahawa dirinya sudah pun dirisik.

CONTINUE READING

“Abang Saya Sendiri Buka Seluar Saya Dan …”- Akibat Ketagih Video Lucah Adik Kandung Jadi Mangsa

Ibarat syaitan bertopengkan manusia, bagaimana perasaan apabila salah seorang ahli keluarga anda telah membunuh kepercayaan dengan melakukan perbuatan terkutuk terhadap diri anda hanya semata-mata untuk memuaskan nafsu serakah. Tergamak seorang lelaki telah mengambil kesempatan ke atas adik kandungnya sendiri sejak dia berusia 9 tahun lagi akibat daripada ketagih dengan video lucah yang ditontonnya. 

CONTINUE READING

Waspada! Risiko Kanser Payudara Lebih Tinggi Bagi Wanita Yang Sudah Berusia

Sudah terhantuk baru terngadah, pepatah ini mungkin sering anda dengar tetapi bila bercakap sahaja tentang kesihatan payudara masih  ramai lagi kurang sedar akan kepentingan untuk membuat pemeriksaan awal sebagai langkah berjaga-jaga. Bila dah terkena, baru sibuk nak buat checkup! Haa jangan sampai macam tu, zaman sekarang ni kebanyakan wanita lebih mengutamakan bentuk fizikal berbanding kesihatan payudara.

CONTINUE READING

Euw! Kasarnya Kulit, Jom ‘Exfoliate’ Kulit Badan Dengan Scrub DIY

Selain daripada menyental kulit ketika mandi, sebenarnya anda perlu gunakan losyen badan pada setiap awal pagi dan sebelum tidur untuk keputusan yang lebih cepat dan efisien. Nak cantik, usaha kena lebih ye, ihiks!

CONTINUE READING
Donna