Currently Browsing: Fesyen

Tak Nak Bau Bawang? Ini Cara Pakai & Cari Wangian Yang Betul Untuk Badan Kita

Ya, kami faham wangian badan membuatkan orang sekeliling kita rasa selesa tapi kalau tak sesuai, sama je bau  badan kita bila tak pakai minyak wangi. Silap-silap membazir je duit beli pewangi mahal-mahal tapi bau pada badan tidak tahan lama. Kan dah rugi! Melainkan anda seorang pengumpul barang wangian.

CONTINUE READING

“Rekaan Bahagian Lengan Baju Ni Menceritakan Kisah Neelofa…” – Rizalman

Jadi, pada malam itu Neelofa atau lebih mesra dengan panggilan Lofa telah menggayakan hasil air tangan rekaan dari pereka fesyen terkenal iaitu Rizalman. Fuh! Ingatkan Lofa menyarung baju dari rekaan pereka luar negara tapi apa maksud disebalik maksud baju tersebut?

CONTINUE READING

Berusia 45 Tahun, Victoria Beckham Buktikan Usia Bukan Penghalang Untuk Berfesyen

Siapa kata usia adalah penghalang untuk berfesyen? Boleh je sebenarnya kalau kreatif dan berfesyen ala-ala idola kita. Di Malaysia, kita ada Neelofa sebagai ikon fesyen muslimah. Walaupun baru-baru ni kecoh dengan insiden fesyennya di Itali, namun biasalah tu..siapalah kita nak judge kan? Githuhhh! Hiks!

CONTINUE READING

Tip Nak Bagi Beg Tangan Macam Poket Doraemon

Aduhai! Itulah masalah yang sering dihadapi oleh wanita yang bergelar ibu ni tapi nak buat macam mana, saiz beg pun tak mengizinkan nak sumbat semua barang. Lagipun beratlah. Dah! Sekarang ni tak perlu nak merungut kata beg kecil ke apa sebab Donna ada jalan penyelesaiannya.

CONTINUE READING

Jangan Tahu Pakai Je! Jom Baca Makna Simbol Pada Label Pakaian

Kalau ada yang tengok tu mesti dia faham makna keseluruhan simbol tersebut. Alangkah beruntungnya kalau faham maksud simbol pakaian. Tak la main beli je tanpa fikir cara penjagaan dia. Kita ni perempuan, serba sedikit kena ambil tahu tau makna simbol tu. Berguna sebenarnya…

CONTINUE READING

“Lain Dah Sekarang..” – Ziana Zain Tunjuk Sedikit Kelainan Dalam Berfesyen

Sebenarnya bukan ketika menghadiri majlis Kuala Lumpur Fashion Week je tapi fesyen turban dan gaya yang versatile ini sebenarnya Ziana dah praktikkan sebelum ini lagi. Biasalah, bila dah ada nama lebih-lebih lagi dalam dunia hiburan ni penampilan kena sentiasa up-to-date. Apa pun Kak Ziana memang stylo habis!

CONTINUE READING
Donna