Currently Browsing: PrimaDonna

Nak Rambut Licin Dan Selembut Sutera Macam Anzalna? Jom Cuba 3 Petua Ni

Kadang-kadang bila tengok je tv mesti akan ada iklan syampu rambut yang menjanjikan rambut lurus, lebat dan licin. Janji hanya tinggal janji! Bila dah pakai, masih tak ada perubahan. Hmm mesti sedih kan? Kemudian mula lah anda akan buat keputusan untuk mendapatkan rawatan rambut di salun kecantikan yang memakan ribuan ringgit.

CONTINUE READING

Pakaian Kena ‘Up-To-Date’ Walaupun Di Rumah

Itu kalau kat tempat kerja, kalau pakaian kat rumah kebanyakkan kita mesti main sarung je, dah tak kisah match ke tidak warna dan corak antara baju dan seluar. Kadang tu pakai baju koyak je bila dekat rumah, ahaks! Artikel kali ni Donna senaraikan beberapa jenis baju yang boleh anda pakai ketika di rumah!

CONTINUE READING

Macam Tak Percaya Cuka Epal Mampu Hilangkan Kedutan Di Wajah!

Bagi mak-mak yang suka masak tu, bila sebut sahaja apple cider vinegar memang tidak asing lagi dengan bahan ini. Rasa masam yang asli mampu membuatkan hidangan seperti salad, daging perap dan minuman menjadi lebih sedap dan lengkap. Tapi bukan itu sahaja, cuka epal ni banyak manfaat dalam aspek kecantikan kulit yang anda belum tahu. 

CONTINUE READING

Kaki Anak Bau Hapak? Selesaikan Dengan Cara Ni

Budak-budak ni manalah nak fikir, yang dia tahu sarung kasut dan buka kasut. Kasut dia basuh ke, berbau ke, kotor ke. Apa dia kisah! Janji kaki bersarung. Jadi kita sebagai ibu yang prihatin pada anak-anak ni, jom lakukan inisiatif ni. Hanya empat cara je!

CONTINUE READING

Oh Patutlah Gatal! Macam Ni Rupanya Cukur Bulu Miss V Yang Betul

Bagi sesetengah wanita, mempunyai bulu di bahagian intim pasti akan mengganggu aktiviti seharian anda. Bukan itu sahaja, mencukur juga adalah salah satu cara untuk memastikan kawasan pada miss V anda bersih daripada kekotoran. Tapi mengapa sering kali selepas anda mencukur bulu akan terasa gatal? 

CONTINUE READING

Rahsia Di sebalik Garis Senyum Di Wajah. Jom Check!

Setiap orang mempunyai senyuman yang berbeza dan ada juga yang mempunyai garis senyum yang ketara. Tahu tak sebenarnya ada maksud yang tersirat di sebalik garis senyum yang anda miliki. Misalnya anda yang mempunyai garis senyum ganda dipercayai sebagai individu yang multi-tasking. Tapi betul ke semua ni?

CONTINUE READING
Donna