Currently Browsing: PrimaDonna

Euw! Kasarnya Kulit, Jom ‘Exfoliate’ Kulit Badan Dengan Scrub DIY

Selain daripada menyental kulit ketika mandi, sebenarnya anda perlu gunakan losyen badan pada setiap awal pagi dan sebelum tidur untuk keputusan yang lebih cepat dan efisien. Nak cantik, usaha kena lebih ye, ihiks!

CONTINUE READING

Rahsia Suntikan ‘Salmon DNA’ Mampu Mencerahkan Kulit Muka Dan Tampak Awet Muda

Mungkin ramai diantara anda sudah tahu tentang kebaikan ikan salmon yang memberi manfaat kepada tubuh badan. Namun ia bukan baik untuk tubuh badan sahaja tetapi ia juga sangat terkenal dalam bidang kecantikan. Untuk pengetahuan anda, ikan tersebut mengandungi omega 3, asam amino, vitamin A, vitamin C dan antioksida baik untuk kesihatan kulit. 

CONTINUE READING

Tak Nak Bau Bawang? Ini Cara Pakai & Cari Wangian Yang Betul Untuk Badan Kita

Ya, kami faham wangian badan membuatkan orang sekeliling kita rasa selesa tapi kalau tak sesuai, sama je bau  badan kita bila tak pakai minyak wangi. Silap-silap membazir je duit beli pewangi mahal-mahal tapi bau pada badan tidak tahan lama. Kan dah rugi! Melainkan anda seorang pengumpul barang wangian.

CONTINUE READING

Begini Rupanya Nak Maintain Stylo Walau Anak Dah Berduyun

Bila dah masuk ‘zon mak-mak’, anak pun sedang membesar..kadang-kala penampilan diri tidak terjaga. Kami faham, bukannya tak nak jaga tapi dek kerana kesuntukkan masa, perkara ‘remeh’ sering diabaikan. Perkara ‘remeh’ ni boleh jadi big issue satu hari nanti bila anda sendiri yang malu untuk keluar rumah berjumpa rakan yang lain. 

CONTINUE READING

Malunya! 5 Sebab Mengapa ‘Makeup’ Anda Masih Bercapuk

Tanpa foundation maka tak lengkap lah solekan anda, betul tak? Bedak asas ini penting untuk menjadikan kulit wajah anda tampil berseri dan mampu menutup segala cela pada wajah. Namun terdapat pelbagai jenis dan fungsi bedak asas yang dijual di pasaran tetapi dilema solekan bercapuk anda masih alami.

CONTINUE READING

Emosi Tidak Stabil Mampu Buatkan Kulit Wajah Anda Lebih Sensitif

Apa sahaja masalah berkaitan dengan kulit wajah pasti anda akan mencari jalan untuk membeli produk yang boleh menyelesaikannya. Tapi adakah ia memberi jaminan dan memberi kesan bagus pada kulit wajah anda? Seperti yang anda tahu kulit wajah manusia mempunyai pelbagai bahan termasuklah kolagen semula jadi. 

CONTINUE READING
Donna