Currently Browsing: Donna Tasty

Tiada Lagi Sesi Makan Bersama, Akhirnya Video Masak Sugu Pavithra Dimuatnaik!

Dalam video mereka yang terbaru ini ada sedikit kelainan. Kepada yang menonton sehingga tamat video masakan Sugu Pavithra pastikan akan melihat mereka sekeluarga menikmati hidangan tersebut bersama anak-anak tetapi, kali ini tidak.

CONTINUE READING

Anak Pasti Suka! Jom Buat ‘French Toast’ Guna ‘Microwave’

Katakanlah satu hari jam loceng anda tak berbunyi. Nak buat sarapan anak pun tak banyak masa. Jangan risau, anda masih boleh buat French Toast dengan menggunakan ketuhar dalam cawan sahaja.

CONTINUE READING

Tip Nak Bagi ‘Bater’ Pisang Goreng Ranggup!

Kami pun sama, baru-baru ni ada orang tanya tip macam mana nak bagi ranggupkan ‘bater’ pisang ni dan lagi sedap dari yang jual di gerai. Of course berbunga-bunga masa tu hati. Jadi, kami ambil keputusan untuk kongsi tip ini dengan semua pembaca donna!

CONTINUE READING

Takut Petai Cepat Busuk? Apa Susah, Kita Awet Sendiri Je Lah!

Jangan salah faham, apa yang dimaksudkan dengan awet petai dalam artikel ni bukan buat jeruk petai ye tapi ingin memastikan petai bertahan lebih lama. Jom kita lihat cara mengawet petai dan untuk pengetahuan anda, perkongsian ini diambil daripada salah seorang pengguna Facebook.

CONTINUE READING

Kaum Lelaki Wajib Tahu 9 Bahan Asas Masakan Ini!

Lepas ni senanglah nak cari barang masak. Isteri pun makin sayang. Betul tak?

CONTINUE READING

Sedap & Pedas Menyucuk! Jom Cuba Resipi Perapan Ayam Untuk BBQ

kay jom tengok bahan apa yang dimasukkan dalam perapan ayam hari tu. Oh! Sebelum tu, Donna nak bagi tahu siap-siap yang resipi ini tak guna pun bawang dan cili kisar semua tu sebab itu perapan untuk menggoreng.

CONTINUE READING
Donna