Currently Browsing: Makan Mana?

Jom Bawa Keluarga Cuba Makanan Sedap Di Bangi. ‘Confirm’ Kecur Liur

Tak perlu lagi jauh-jauh fikir, di sekitar Lembah Klang pun anda dan keluarga boleh menikmati pelbagai hidangan lazat. Kali ini Donna akan kongsikan kepada anda ‘port’ makan menarik di Bangi yang wajib singgah. Makanan ala bohemian, western, semua ada!

CONTINUE READING

Urgh! Sekali Makan Nak lagi, Ini Senarai Ayam Yang Menjadi Tumpuan!

Kalau kita tengok orang yang gemar makan makanan pedas ni fuh! Kita yang tengok ni pun takut. Lagi pedas, lagi berselera mereka makan. Peluh menitis dari dahi pun dah tak kisah. Silap-silap kita yang tak lapar ni pun, terus rasa lapar balik, alahai!

CONTINUE READING

Bagi Yang ‘Hantu Durian’, Ini Lokasi Terbaik Wajib Anda Pergi!

Bau yang mengancam, isi kuning yang memikat haih tak lain tak bukan buah durian lah, memang rugi habis siapa yang tak boleh makan tu hiks! Bagi pencinta durian ni mesti anda tercari-cari dimana port terbaik untuk dapatkan durian yang sedap dan murah kan? Maklumlah kalau nak makan durian kadang-kadang kena tengok bajet cukup ke tak sebab durian ni kalau makan sebiji memang tak cukup, nanti ada pula yang ketagih. 

CONTINUE READING

Sering Lapar Pada Tengah Malam? Ini 6 Tempat Makan Best Di Sekitar Klang Valley

Haa bila mata tak dapat nak lelap lagi, mula la perut rasa lapar. Nak masak banyak pula hal kena sediakan bahan, kemas itu ini ish memang memenatkan. Tapi mesti anda tertanya-tanya ada ke kedai makanan buka tengah malam selain fast food?

CONTINUE READING

Cabar Tekak Sendiri, Ini Pilihan Makanan Pelik Di Malaysia

Mungkin anda sudah selesa dan terbiasa dengan makanan harian biasa apatah lagi nak cuba sesuatu yang baru. Kalau makanan viral laju je semua pergi beratur, tapi sejauh mana anda berani mencuba makanan yang pelik dan eksotik?

CONTINUE READING

Jangan Bazir! Bawa Duit Cukup-Cukup Je Kalau Pergi Bazar Ramadan

“Alamak dah terlebih beli ni, habislah duit! “Haa rata-rata siapa yang berkunjung ke bazar ramadhan pasti akan menghadapi situasi macamni kan?

CONTINUE READING
Donna