Currently Browsing: D-Buzz

“Izinkan Aku Merasa Detik Ini..” – Elly Mazlein Dirisik

Baru-baru ini Elly telah berkongsi berita gembira kepada pengikutnya di laman akaun Instagram miliknya bahawa dirinya sudah pun dirisik.

CONTINUE READING

“Ayah Jadi Gagak Je La..” – Ramai Terhibur Telatah Aeril Zafrel Berduet Dengan Hayla

Ramai terhibur bila melihatkan telatah Aeril dan anak perempuannya, Hayla Maghfirahtul Adzkiyaa meneruis video yang dikongsikan di laman Instagram miliknya. Apalah yang dua beranak ni dah buat? Ada-ada sajalah.

CONTINUE READING

Netizen Puji Cara Didikan Dato’ Fazley

Bila melihat gaya hidup Dato’ Fazley menerusi laman Instagram miliknya, dia berjaya menguruskan masanya untuk curah kasih sayang dan beri perhatian pada keluarga kecilnya. Untungnya Azrene, bukan senang nak dapat calon suami macam ni. Seribu dalam satu orang kata!

CONTINUE READING

Menghiburkan! Antara Video Drama Anak Artis Cuit Hati Orang Ramai

Disebabkan tahun ni ramai artis tanah air berjaya menimang cahaya mata jadi kami kumpulkan beberapa buah video anak artis yang mencuit hati kita semua. Tapi sebenarnya semua baby menghiburkan hari-hari kita. Lagi-lagi bila tengok mereka tersenyum ketika sedang nyenyak tidur. Itulah hadiah terbesar seorang ibu. Runtun hati kita ni wajah suci mereka. Semoga anak-anak kita dibersarkan dengan didikan yang sempurna.

CONTINUE READING

“Drive Safe Okay?” – Siti Sarah Tunjuk Cara Pemanduan Yang Betul

Betullah apa Sarah nasihatkan tu. Bila memandu, pemandu perlu dapatkan posisi badan yang selesa. Tak boleh nak kedepan sangat atau terlalu kebelakang. Nanti mulalah bawa kereta atas jalan raya macam orang mabuk. Lagipun, kalau memandu terlalu kedepan ia tidak bagus untuk tulang belakang kita kerana posisi badan tidak berada dalam keadaan rilek dan selesa. Itu yang rasa sakit pinggang dan badan lepas bawa kereta.

CONTINUE READING

Seorang Kanak-Kanak Terkorban Ketika Gempa Bumi Di Filipina

Gempa bumi kuat dengan kekuatan 6.4 pada skala Richter menggegarkan Mindanao, Filipina, hari ini, menyebabkan seorang kanak-kanak terkorban. Sementara itu, lebih 20 lagi dilaporkan cedera akibat terkena serpihan yang jatuh dan perabot di rumah serta menjejaskan bekalan elektrik.

CONTINUE READING
Donna