Currently Browsing: CitraDonna

“Abang Saya Sendiri Buka Seluar Saya Dan …”- Akibat Ketagih Video Lucah Adik Kandung Jadi Mangsa

Ibarat syaitan bertopengkan manusia, bagaimana perasaan apabila salah seorang ahli keluarga anda telah membunuh kepercayaan dengan melakukan perbuatan terkutuk terhadap diri anda hanya semata-mata untuk memuaskan nafsu serakah. Tergamak seorang lelaki telah mengambil kesempatan ke atas adik kandungnya sendiri sejak dia berusia 9 tahun lagi akibat daripada ketagih dengan video lucah yang ditontonnya. 

CONTINUE READING

Waspada! Risiko Kanser Payudara Lebih Tinggi Bagi Wanita Yang Sudah Berusia

Sudah terhantuk baru terngadah, pepatah ini mungkin sering anda dengar tetapi bila bercakap sahaja tentang kesihatan payudara masih  ramai lagi kurang sedar akan kepentingan untuk membuat pemeriksaan awal sebagai langkah berjaga-jaga. Bila dah terkena, baru sibuk nak buat checkup! Haa jangan sampai macam tu, zaman sekarang ni kebanyakan wanita lebih mengutamakan bentuk fizikal berbanding kesihatan payudara.

CONTINUE READING

Takut Nak Makan Pil Perancang Keluarga Kerana Terlalu Percayakan Mitos?

Bila dunia sekarang ni di hujung jari, apa sahaja berita atau isu yang disiarkan dalam media sosial pasti anda akan percaya. Terlalu banyak mitos yang menjadikan ramai wanita dibelenggu untuk tidak mengambil pil perancang kerana takut akan kesan sampingan yang mengganggu kesuburan atau sukar mengandung pada masa depan. 

CONTINUE READING

Tak Susah Pun, Ini Antara Inisiatif Bersenam Bersama Si Kecil

Banyak je cara senaman untuk dilakukan. Ingin ditekankan, dapatkan nasihat pakar terlebih dahulu sebelum membuat pergerakan dengan si comel. Bukan apa, ketahanan badan setiap orang berbeza malah untuk mengelakkan dari berlaku sebarang kecederaaan.

CONTINUE READING

3 Cara Maafkan Suami Curang

Well, semarah mana pun anda terhadap suami anda, realitinya suami anda telahpun disondol  oleh perempuan muka tak siap tu okay? Malangnya sebagai wanita, anda perlu kuat dan kental dan sesetengah anda terpaksa memaafkan suami hanya kerana memikirkan anak-anak yang sedang membesar memerlukan kasih ayah atau juga kerana masih ada kasih dan sayang terhadap si suami.

CONTINUE READING

“Takde Sebelah Tak Bermakna Saya Cacat..”-Penghidap Kanser Payudara Ini Tabah Berjuang Demi Keluarga

Masih terngiang-ngiang lagi kata-kata yang keluar daripada mulut doktor, menyatakan bahawa Siti menghidap kanser payudara tahap tiga. Hati mana yang tidak runtun apabila mendapat khabar seperti itu, pasangan suami isteri ini diuji hebat oleh tuhan sehingga tidak dapat digambarkan kesedihan yang dialami. 

CONTINUE READING
Donna