Bakar Lebih Kalori Dengan Aksi Erotik Ini

Alahai, malasnya nak pergi bersenam. Tak ada cara lain ke selain dari bersenam dekat luar?”

Rasanya semua para wanita mengalami konflik ni kan? Biasalah, sibuk sangat dengan rutin harian sampai kesihatan dan penampilan diri tak terjaga. Janganlah macam tu, sebaiknya seimbangkan kesibukkan bekerja dan aktiviti senaman.

Kalau tak boleh juga nak cuba curi masa, tak apa sebab Donna ada jalan terakhir. Caranya agak mudah, hanya perlu berada di katil bersama suami. Ha..Mesti terkejut kan? Ingat tak boleh ke bersenam atas katil dengan suami ke? Boleh je. Silap-silap lagi asyik dengan cara ni..

via GIPHY

Sebelum tu, Donna nak pesan jangan terkejut tau dengan tip jalan terakhir yang Donna nak kongsikan ni.

The Bridge to Paradise

Kalau terjemah dalam bahasa melayu, ‘jambatan ke syurga’ wah gitchew! Untuk gaya ni, anda perlu membengkokkan badan berbentuk U terbalik seperti gambar di bawah. Suami anda pula, lakukan apa saja dia mahukan ketika anda sedang merenggangkan tubuh anda. Kekalkan selama 10 saat.

The Lunge-Taker

Untuk senaman ni, selalunya dilakukan sebelah kaki kebelakang, sebelah lagi kaki dibengkokkan dan berenjut selama 10 kali. Apa kata, lakukan aksi ini bersama suami anda. Dari gambar di bawah, mungkin anda faham bagaimana keadaan ketika melakukan the lunge-taker.

The Hot Seat

Posisi ni mungkin ada sesetengah pasangan dah pernah melakukannya tapi tahukan anda aksi ini dikira sebagai senaman ala-ala Squat? Mesti tak tahukan? Malam ni mungkin boleh cuba. Mesti berpeluh dan jantung and bergerak laju kerana memerlukan tenaga yang banyak.

Dua dalam satu, sambil bersama dengan suami sambil tu bersenam. Jangan sangkakan melakukan hubungan intim ni untuk kepuasan nafsu saja okay?

Untuk bacaan artikel lebih menarik, anda boleh klik senarai di sini: Makan Kurma Mampu Beri Manfaat Seksual? Cara Ini Boleh Bantu Nafsu Seksual Anda Naik

 

 

 

 

 

 

 

Sumber: cosmopolitan

Tags: , , , , , , ,
Previous Post Next Post

Komen

Your email address will not be published. Required fields are marked *

0 shares
Donna