Baca Personaliti Diri Melalui Cara Anda Memegang Beg Tangan

Setiap hari, pernah perasan tak macam mana cara anda memakai beg tangan? Adakah anda akan memakai mengikut keselesaan atau hanya nampak cantik sudah memadai? Yang sebenarnya menurut ahli psikologi Kathlyn Hendricks cara seseorang itu memegang beg tangan berhubung kait dengan personaliti diri. Serius ke, mesti anda tidak percaya kan?

Bag On Your Back 

Anda seorang sangat peramah, jujur dan suka berterus-terang. Wanita yang sering meletakkan bag di bahagian belakang juga seorang yang sangat berpegang pada pandangan sendiri dan sering mengutamakan kepentingan untuk diri sendiri berbanding orang lain.

Dalam membuat keputusan, perasaan orang lain tidak begitu penting untuk anda, kadangkala boleh dikategorikan sebagai seorang yang degil juga dalam melakukan kerja. Hati-hati sikap seperti itu, mungkin ia boleh menjejaskan hubungan anda dengan keluarga dan rakan-rakan.

Image result for women bag on chest

Sumber: chile

Bag On Your Chest 

Wanita yang meletakkan begnya dibahagian dada sebenarnya lebih beremosi berbanding yang lain. Bila berborak je, anda lah ‘kepalanya’ dan itu membuatkan orang suka mendekati diri anda. Bukan itu sahaja anda juga telah menetapkan satu prinsip kehidupan dimana kalau anda suka, tetap suka tiada yang boleh ubah. Susah nak ubah fikiran anda kerana anda dah tetapkannya di dalam hati.

Image result for women carry bag

Sumber: kickstarter

Bag To The Side, On Your Shoulder

Cara ni memang sering digayakan oleh wanita, iaitu meletakkan bag di tepi bahagian bahu. Seorang yang ‘steady’ dan merupakan pendengar yang baik. Anda mudah untuk mulakan perbualan dan sering mendengar masalah orang lain dengan baik.

Bag Cross-Body 

Duit dan kuasa adalah bukan perkara utama untuk anda. Anda tidak ada keinginan yang lebih terhadap duit dan cita-cita asalkan anda mempunyai kehidupan yang baik dan dapat memuaskan hati anda sendiri.

Haa lepas baca ni, anda yang mana satu dan padan ke dengan personaliti anda? Kalau dah kenal pasti, jom shopping handbag di Christy Ng ni. 

 

 

 

 

Sumber: theepochtimes

 

 

Tags: , , , ,
Previous Post Next Post

Komen

Your email address will not be published. Required fields are marked *

0 shares
Donna