Ainaa 163 posts

Currently Browsing: Ainaa

Belum Reda Virus Influenza, Malaysia Perlu Waspada Serangan Wabak Koronavirus Pula!

Siapalah tidak risau dengan keadaan gamat apabila tahap kesihatan rakyat semakin terancam dengan penyebaran pelbagai jenis virus dan wabak merbahaya yang pastinya boleh membawa maut. Baru sahaja kita digemparkan dengan serangan virus influenza A yang masih belum reda, kini wabak koronavirus pula menjadi topik perbualan hangat dunia. 

CONTINUE READING

Sebelum Beli Produk, Boleh Periksa Kulit Dulu Di Sephora Farenheit88!

Bila cakap bab make up, wanita mana yang tak suka kan? Yang mana malas nak bersolek pun paling tidak akan ada bedak asas dan lipstick dalam beg tangan. Dengan bersolek walau hanya secalit lipstick mampu membuatkan anda lebih yakin dan pastinya mampu mengubah penampilan sedia ada. 

CONTINUE READING

Anak Lelaki Ambil Masa Terlalu Lama Di Tandas? Mungkin Sebab Masalah ‘Phimosis’!

Adam kata sakit tiap kali masa buang air kecil tapi saya tengok tak ada apa apa pun. Eh, kenapa ye bila Adam kencing macam ada bengkak ke atau belon kat hujung? Selepas beberapi hari, Adam demam lagi dan kerap mengalami jangkitan di bahagian kemaluan. Masalah ini berterusan berbulan lamanya sehinggalah kami mendapatkan rawatan di hospital.

CONTINUE READING

Masuk Rumah Jiran, Tikam Budak 5 Tahun!

Apakah dosa kanak-kanak perempuan malang itu sehingga diperlakukan sebegitu rupa. Tidak dapat dibayangkan juga bagaimana perasaan si ibu apabila melihat di kecil berlumuran darah lemah longlai. Aduh, dunia..sesungguhnya manusia akhir zaman ramai yang hilang pertimbangan.

CONTINUE READING

5 Tempat Makan ‘Muslim-Friendly’ Wajib Serbu Bila Travel Ke Jeju!

Perkara yang menggusarkan ramai pihak setiap kali ingin melancong adalah apabila ingin mencari makanan halal buat anda yang beragama islam. Jika nak senang, boleh je bawa makanan segera daripada Malaysia sebagai bekal. Namun, tidakkah anda teringin untuk merasai makanan tempatan yang terkenal dengan keunikkannya tersendiri?

CONTINUE READING

Budak 10 Tahun Mati Tergantung

Kanak-kanak perempuan berusia 10 tahun ditemui meninggal dunia dalam keadaan tergantung dengan tali di leher dan terikat pada pemegang tangga di rumahnya Perdana Cheras, semalam.

CONTINUE READING
Donna