Farah Nurdiana 580 posts

Currently Browsing: Farah Nurdiana

Wanita & Belanja : Kenapa Mereka Suka Simpan Resit?

Harini apa kata anda buat ‘spotcheck’ dekat kawan-kawan, tengok purse mereka ada tak terselit resit-resit lama? Memang tak dapat dinafikan wanita ni sikapnya suka belanja lepas tu ia menjadi satu habit untuk menyimpan resit belanja sehingga penuh sampai tak nampak duit dalam purse hiks. 

CONTINUE READING

Rimas Kulit Kepala Masih Berkuping? Guna Tip Ini Untuk Hilangkannya

Ish mesti stres kan kalau asyik-asyik garu kepala je, nak berhadapan dengan orang pun tak selesa. Masalah kelemumur ni memang sering menjadi dilema buat kaum lelaki dan wanita tambah lagi jika ianya berkuping. Jangan dibiarkan, penting untuk anda menjaga imej dan penampilan diri agar sentiasa kelihatan bersih dan kemas. 

CONTINUE READING

Jom Cipta Percutian Mencabar! Sewa ‘Jeep’ Untuk Ikuti ‘Lava Tour Merapi’ Memang Terbaik

Dah bosan dengan percutian yang terlalu santai? Mahu kan sesuatu yang lebih ekstrem dan mencabar? Untuk pengetahuan anda kini Jogjakarta semakin mendapat tempat di hati pelancong terutamanya daripada Malaysia. Bagi pasangan yang baru sahaja berkahwin mungkin Bali adalah tempat kegemaran untuk dikunjungi, tetapi tidak lagi sekarang. 

CONTINUE READING

Tak Payah Beli, Mak-Mak Kena Cuba Resepi ‘Corn Dog Cheese’ Leleh!

Bila dah habis gelombang Kdrama, haa sekarang ni makanan masyarat Korea pula menjadi pilihan orang kita. Memang tidak dapat dinafikan ramai diantara anda yang mengambil peluang untuk melancong ke sana untuk menikmati hidangan dan mempelajari budaya di sana. 

CONTINUE READING

Alamak Terlebih Masin Pula! Jangan Gelabah Guna Cara Ini Untuk Ubah Suai Masakan Anda

Eh nanti dulu! Haa selalunya bagi wanita yang sering ke dapur dan memasak pasti akan mengalami masalah ni, Donna faham kadangkala aktiviti memasak bukan la sesuatu perkara yang mudah kerana ia memerlukan kepakaran dan ilmu untuk menghasilkan hidangan yang lazat untuk keluarga. 

CONTINUE READING

Kuih Tradisional Paling Senang Nak Buat! Jom Belajar Resepi Onde-Onde Inti Kelapa

Kalau bab memasak lauk pauk memang nombor satu, tapi bila mak mertua panggil suruh buat kan kuih untuk minum petang. Alamak cepat cepat google resepi! Donna faham, sesetengah wanita pasti mempunyai kelebihan masing-masing ada yang pandai masak masakan Melayu ada juga pandai buat kuih. 

CONTINUE READING
Donna